یک‌شنبه 18 شهریور 1403

پیشنهاد جذاب: ستاره ناراضی بارسا در سری آ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد جذاب: ستاره ناراضی بارسا در سری آ

باشگاه لاتزیو پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن ویتور روکه از بارسلونا آماده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند خیلی زود جایش را در ترکیب اصلی پیدا کند و به یکی از مهره‌های کلیدی خط حمله تبدیل شود، اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی برای او پیش رفت و فرصت درخشش در این تیم را پیدا نکرد.

این ستاره برزیلی از اینکه توسط ژاوی نیمکت نشین شده بود بسیار عصبانی و ناراحت بود و حواشی بسیاری هم با صحبت‌های مطرح شده از سوی نزدیکان او و خصوصا مدیر برنامه‌هایش به وجود آمد. یکی از اظهارات او تاکید روی جدایی او در تابستان و نه به صورت قرضی، بلکه به صورت دائمی بود.

حالا روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شده است که باشگاه لاتزیو علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و پیشنهاد جذابی را هم برای ارائه به باشگاه بارسلونا آماده کرده که شامل مبلغی برای جذب او به صورت قرضی و همچنین بند خرید توافقی در پایان فصل آینده به ارزش 25 میلیون یورو است.

هنوز مشخص نیست که تصمیم روکه برای فصل آینده چه خواهد بود، اما با توجه به اظهاراتی که پیش از این از سوی مدیر برنامه مطرح شده پیش‌بینی می‌شود که او تمایل داشته باشد این فصل هم به حضورش در بارسلونا ادامه دهد و برای جلب نظر هانسی فلیک و حضور در ترکیب اصلی این تیم تلاش کند. او زودتر از موعد مقرر برای تمرین به بارسلونا برگشته بود و در حال حاضر در تمرینات پیش فصل این تیم حاضر است.

پیشنهاد جذاب: ستاره ناراضی بارسا در سری آ 2