جمعه 8 تیر 1403

پیشنهاد جذاب یووه به یونایتد: معاوضه دو ستاره

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد جذاب یووه به یونایتد: معاوضه دو ستاره

یوونتوس قصد دارد پیشنهادی را برای معاوضه فدریکو کیه‌زا با میسون گرینوود به منچستریونایتد ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌زا یکی از بازیکنان خوب و محبوب یوونتوس است اما جدایی مکس آلگری و حضور تیاگو موتا روی نیمکت این تیم باعث شده است که او با شرایط سختی روبرو شود چون جایی در برنامه‌های این مربی ندارد و احتمالا در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا خواهد شد.

قرارداد او با یوونتوس در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید و به همین دلیل این باشگاه مایل است که او را در چند ماه پیش رو به فروش برساند تا مانع از جدایی‌اش به صورت رایگان شود و حالا به نظر می‌رسد که یووه قصد دارد از او برای جذب بازیکنی که مدت‌هاست زیر نظر دارد استفاده کند.

ناپولی، رم و بایرن مونیخ از علاقمندان به جذب این ستاره ایتالیایی هستند اما گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که یووه قصد دارد به منچستریونایتد پیشنهاد معاوضه او با گرینوود را بدهد. آنها به این شکل می‌توانند بدون پرداخت مبلغ قابل توجه 40 تا 50 میلیون یورویی این بازیکن انگلیسی را به خدمت بگیرند.

گرینوود فصل گذشته را به صورت قرضی در ختافه حضور داشت و عملکرد درخشانش باعث شد که چند باشگاه اروپایی خواهان به خدمت گرفتنش باشند اما شرایط او در یونایتد هنوز مشخص نیست.

پیشنهاد جذاب یووه به یونایتد: معاوضه دو ستاره 2