سه‌شنبه 3 مهر 1403

پیشنهاد عجیب به پرز: خودم امباپه را از فرودگاه می‌آورم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد عجیب به پرز: خودم امباپه را از فرودگاه می‌آورم!

خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که آینده کیلیان امباپه به مهم‌ترین چالش نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل شده به نظر می‌رسد در نهایت آینده او در رئال مادرید رقم خواهد خورد.

پاری سن ژرمن از شروع تابستان با این ستاره فرانسوی درگیر است و کار به جایی رسیده که حتی پی‌اس‌جی مایل است امباپه همین امسال راهی رئال مادرید بشود. اما تا این لحظه امباپه اصرار دارد که تا پایان قراردادش یعنی فصل آینده در پاریس خواهد ماند تا به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

تنش در رابطه امباپه، پاری سن ژرمن و رئال مادرید سابقه دارد. در سال‌های گذشته به نظر می‌رسید امباپه در یک قدمی رئال قرار دارد ولی در فرانسه تلاش‌های زیادی شد تا او در نهایت قراردادش را تا تابستان 2024 تمدید کند و در این کشور ماندگار شود. این تصمیم امباپه بعد از قول و قرارهایی که با رئال گذاشته بود فلورنتینو پرز و مدیران رئال را از دست او خشمگین کرده بود.

خورخه والدانو، سرمربی آرژانتینی سابق رئال مادرید، در یک مصاحبه می‌گوید حضور امباپه در رئال برای این تیم ضروری است و پرز و مدیران ارشد باشگاه باید دلخوری‌های قبلی را فراموش کرده و هر چه در توان دارند برای به خدمت گرفتن این ستاره انجام دهند.

والدانو برای فلورنتینو پرز یک پیشنهاد هم داشت. او گفت اگر مدیران رئال آنقدر از دست امباپه عصبانی هستند که نمی‌خواهند به استقبالش بروند او حاضر است خودش را به فرودگاه مادرید برساند و امباپه را تا دفتر باشگاه رئال همراهی کند.

سرمربی سابق رئال در مصاحبه‌ای با Efe گفت:" اگر بعضی‌ها در رئال همچنان از دست امباپه عصبانی هستند نیازی به نگرانی نیست. من خودم حاضرم به مادرید بروم و او را از فرودگاه یکراست به دفتر باشگاه ببرم. البته الان کار هنوز به اینجا نرسیده. ولی امباپه حتما باید به رئال برود. امیدوارم همه کارها انجام شود و مشکل فقط استقبال از او باشد تا خودم در فرودگاه از کیلیان استقبال کنم".

پیشنهاد عجیب به پرز: خودم امباپه را از فرودگاه می‌آورم! 2
پیشنهاد عجیب به پرز: خودم امباپه را از فرودگاه می‌آورم! 3