شنبه 14 مهر 1403

پیشکسوت استقلال: باید به سراغ استراماچونی رفت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
پیشکسوت استقلال: باید به سراغ استراماچونی رفت

حیدری گفت: استقلال باید سراغ مربیانی مثل استراماچونی برود.

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان در زمان استراماچونی عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید به سراغ مربیانی شبیه به او رفت. هاشم حیدری درباره انتخاب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: سهراب یک بازیکن بزرگ و یک مدافع باهوش بود اما در زمینه مربیگری روزمه آن‌چنانی ندارد. این مساله البته لزوما باعث حکم قاطعانه نمی‌شود که او مربی خوبی نیست و نتیجه نمی‌گیرد زیرا افرادی بوده‌اند که بدون رزومه مربی خوبی شده‌اند.

وی افزود: سهراب سابقه بسیار خوبی در دوران بازی‌اش دارد. همان‌طور که گفتم او مدافعی باهوش بود و سابقه گلزنی در جام جهانی را هم دارد. بختیاری‌زاده برای حضور موقت در استقلال گزینه خوبی است. همان‌طور که خیلی‌های دیگر هم گزینه خوبی بودند.

تغییر تفکر مدیریتی دارد. اصلا باید ببینیم مدیریت این تیم چه چیزی می‌خواهد. اگر مربی باکیفیت نیاوریم و نتیجه‌ای هم نگیریم چه فایده ای دارد. نباید به سراغ گزینه‌های ناموفق برویم تا «شاید» نتیجه حاصل شود. باید یک مربی بزرگ بیاید و دستیاران خوبی برایش انتخاب شود.

حیدری با اشاره به استراماچونی گفت: او تیمی بسیار خوب ساخت که اگر حتی شکست می‌خورد هم از سبک بازی اش لذت می‌بردی. دست او برای ارائه بازی زیبا باز بود. در نتیجه باید به سراغ مربیانی به سبک او رفت.

وی در پایان گفت: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است. با توجه به عملکرد برخی تیم‌ها که انتظاری ازشان نمی‌رفت، کار سخت شده اما هواداران استقلال نباید ناامید باشند. استقلال با تلاش و همت می تواند اختلاف امتیاز ایجاد شده را از بین ببرد و موفق شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.