دوشنبه 11 تیر 1403

پیش‌بینی عجیب: ایتالیا قهرمان می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیش‌بینی عجیب: ایتالیا قهرمان می‌شود

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، معتقد است که تیم ملی ایتالیا توانایی قهرمانی در یورو 2020 را دارد.

به گزارش "ورزش سه"،تیم ملی ایتالیا با کسب تساوی در لحظات آخر بازی برابر تیم ملی کرواسی در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 توانست مجوز حضور در مرحله یک هشتم این مسابقات را به دست آورد و حالا باید روبروی تیم ملی سوئیس به میدان برود.

عملکرد نه چندان خوب این تیم در مرحله گروهی انتقادهای بسیار زیادی را از بازیکنان ایتالیا و همچنین لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی این تیم به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که کنته به کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم در پایان این مسابقات بسیار امیدوار است.

سرمربی ناپولی در گفتگو با RAI Sport در این باره اظهار داشت:«تمام کشور پشت این تیم هستند و آنها را رو به جلو هل می‌دهند. اینکه فشار استرس زیادی در تیم وجود داشته باشد اجتناب ناپذیر است خصوصا برای مربی. ما باید خوشبین باشیم و من اطمینان دارم که در نهایت می‌توانیم قهرمانی را جشن بگیریم.

این تیم ملی ایتالیا در تلاش است تا تصویر خوبی از خود به جای بگذارد و دوست دارد که با سبک هجومی و مثبت بازی کند. این مسابقات خیلی سریع برگزار می‌شود و چنان فشرده است که گاهی باید بتوانید به صورت متفاوتی با شرایط روبرو شوید. بازیکنان و اسپالتی تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.»

پیش‌بینی عجیب: ایتالیا قهرمان می‌شود 2