دوشنبه 2 مهر 1403

پیولی: امباپه بهترین بازیکن جهان است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیولی: امباپه بهترین بازیکن جهان است

استفانو پیولی پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن در نشست خبری شرکت کرد و از وضعیت تیمش پیش از این دیدار مهم و برنامه‌هایش برای بازی برابر تیم لوییز انریکه سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس پاری سن ژرمن - میلان، فرداشب از ساعت 22:30 آغاز خواهد شد. شاگردان پیولی که با دو تساوی در رده سوم گروه قرار دارند، در تلاش برای کسب اولین برد خود در این فصل لیگ قهرمانان به زمین خواهند رفت. استفانو پیولی کنفرانس خود را با صحبت درباره حساسیت بازی آغاز کرد.

«این یک مسابقه حیاتی برای گروه ما است، در برابر تیمی قدرتمند که سبک فوتبالی فشرده، پویا و تکنیکی را با بازیکنانی بزرگ و مربی‌ای که من واقعاً هم به عنوان یک فرد با شخصیتی عالی و هم به عنوان مربی‌ای حرفه‌ای او را تحسین می کنم، بازی می‌کند. ما برای یک بازی سطح بالا به عملکردی در سطح بالا نیاز داریم.

مسابقات با این درجه حساسیت به بازیکنان کمک می‌کنند تا تمام انرژی از دست رفته‌شان در بازی‌های قبلی را بازیابی کنند، از جمله کسانی که در تیم‌های ملی‌شان بودند. پی اس جی در وضعیت مشابهی با ما قرار دارد، هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا ابتکار عمل را در دست بگیرند، زیرا آنها نیز مانند ما تیمی هستند که دوست دارند مالکیت داشته باشند و هیچکدام قصد عقب کشیدن و دفاع کردن نداریم.

پاری سن ژرمن یک تیم کامل است، اگر حمله کنید و غافل بمانید، می‌توانند با یک ضدحمله کار شما را تمام کنند. اگر فشار نیاورید و توپ را به آنها بدهید، این کیفیت را دارند که آنقدر حمله کنند تا به شما آسیب بزنند. ما از نظر تاکتیکی، سازماندهی، تکنیکی و کنترل احساسات‌مان باید در اوج باشیم. احساس می‌کنم بازیکنانم آماده هستند. پاری سن ژرمن قبلاً تیمی بود که از استعدادهای فردی بزرگ تشکیل شده بود، اما تیمی منسجم نبود، آنها بیشتر به درخشش فردی متکی بودند. اکنون آنها تیمی منسجم شده‌اند که بازیکن بزرگی مانند امباپه دارند. با لوئیز انریکه، این تیم هویت خاص خودش را دارد. آنها تهاجمی هستند، تیمی کار می‌کنند و ایده‌های روشنی دارند.

این اشتباه است که فقط روی امباپه تمرکز کنیم. این تیمی است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است. همه بازیکنان آنها خطرناک هستند. امباپه مرا متحیر کرده است، او آماری باورنکردنی در لیگ قهرمانان اروپا دارد: 26 گل و 20 پاس گل در 46 بازی. فوق‌العاده است اما پاری سن ژرمن فقط به او متکی نیست.

برای اینکه امباپه را کم اثر کنیم، باید مالکیت توپ آنها را مختل کنیم و اجازه ندهیم صاحب توپ شوند. در صورت نیاز وارد فاز حمله شویم و آنها را به دفاع ببریم. باید تا انتهای بازی یکدست و بدون اشتباه کار کنیم، زیرا آنها بازیکنانی دارند که می‌توانند هر لحظه بازی را تغییر دهند.»

پیولی: امباپه بهترین بازیکن جهان است 2
پیولی: امباپه بهترین بازیکن جهان است 3