شنبه 31 شهریور 1403

پیولی بازیکن نمی‌خواهد: از من بپرسید تیمم کامل است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیولی بازیکن نمی‌خواهد: از من بپرسید تیمم کامل است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی با امپولی می‌گوید مسئولیت نقل و انتقالات با مدیران باشگاه است ولی او تیمش را کامل می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا در هفته نوزدهم سری آ باید در خانه امپولی به مصاف این تیم قعر جدولی برود.

دیدار با امپولی برای روسونری و سرمربی‌اش پیولی اهمیت زیادی دارد چرا که میلان برای اینکه فاصله‌اش از دو صدرنشین فعلی، اینتر و یوونتوس، بیش از این نشود به کسب سه امتیاز از این بازی نیاز مبرم دارد.

میلان در حال حاضر با 36 امتیاز در رتبه سوم جدول ایستاده و اینتر با 48 امتیاز و یوونتوس با 43 امتیاز اول و دوم هستند. البته اینتر در حال حاضر یک بازی بیشتر از میلان و یوونتوس انجام داده است. پیولی امیدوار است با پیروزی در بازی فردا اختلاف 12 امتیازی‌اش با اینتر به 9 امتیاز کاهش پیدا کند.

استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار با امپولی گفت روسونری هفته‌ای کلیدی در پیش دارد.

میلان هفته‌ای کلیدی در پیش دارد فردا در خانه امپولی یک هفته بسیار حساس و کلیدی برای ما شروع می‌شود که هم باید در جام حذفی بازی کنیم و هم در لیگ. فکر نکنم کسی در این موضوع مخالفتی داشته باشد. ولی با وجود اهمیت هفته‌ای که در پیش است باید همه تمرکزمان به بازی فردا باشد.

میلان در مسیر درست قرار گرفته و روزهای سخت را پشت سر گذاشت

می‌خواهیم در لیگ هر چه بیشتر امتیاز جمع کنیم. ولی فردا به جز سه امتیاز می‌خواهیم روی تاکتیک تیمی هم تمرکز داشته باشیم. باید بتوانیم نسبت به بازی‌های قبلی هم بهتر دفاع کنیم و هم در ضربات آخر دقیق‌تر باشیم. هدف اصلی البته پیروزی است. ما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم و این یعنی روزهای سخت را پشت سر گذاشته‌ایم.

میلان در ژانویه به دنبال جذب مهاجم است؟ به نظرم باید یک هفته دیگر صبر کنیم. اوکافور به بازی رم در روز 14 ژانویه می‌رسد. من معتقدم تیم کاملی داریم و در پستهای مختلف مشکل حادی وجود ندارد.

یعنی میلان در ژانویه بازیکن نمی‌خرد؟ مدیران باشگاه روی این موضوع کار می‌کنند. من اطمینان دارم اگر موقعیتی پیش بیاید که بتواند به تیم کمک کند آنها دست به اقدام خواهند زد.

چرا پیولی از سیاست چرخشی برای استفاده از بازیکنانش استفاده نمی‌کند؟ من نمی‌گویم سیاست چرخشی اصلا نباید استفاده شود. ولی بستگی به موقعیت دارد. همانطور که گفتم بازی‌های سختی در پیش است ولی من به آتالانتا یا رم فکر نمی‌کنم و همه حواسم به بازی فردا با امپولی است. بعد از آن دو روز برای ریکاوری فرصت داریم و بعد می‌توانم بهترین تصمیم را برای ترکیب تیم مقابل آتالانتا بگیرم. جوانهای ما در کوپا ایتالیا عالی کار کردند و شاید جا برای آنها در بازی‌های لیگ هم باز بشود.

پیولی بازیکن نمی‌خواهد: از من بپرسید تیمم کامل است 2