جمعه 30 شهریور 1403

پیولی: در دفاع ساده‌لوح عمل می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیولی: در دفاع ساده‌لوح عمل می‌کنیم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش در دفاع هوشیار نیست و پنالتی های زیادی می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان در خانه در هفته بیست و ششم سری آ مقابل آتلانتا متوقف شد تا دوباره فاصله امتیاز این تیم با یووه در رده دوم به 4 امتیاز افزایش یابد. پیولی بعد از بازی با شبکه دازن مصاحبه کرد.

پنالتی رقیب؟ "به دو دلیل، از نظر من پنالتی نبود. اول اینکه، هولم دست هایش را روی صورتش می گذارد درحالی که هیچ تماسی با صورتش وجود نداشت. ثانیاً، یک داور اروپایی به طور کل باید سیاست های ضربه آزاد کمتر را پیش بیگرد. این پنالتی ساده و بی مورد بود."

شما شوت زیادی هم نزدید و این وضع فقط برای پنالتی نیست؟ "ما امروز دو امتیاز از دست دادیم، زیرا اگر یک تیم است که شایسته پیروزی بود، آن ما بودیم. برای برنده شدن باید یک گل بیشتر از حریف به ثمر برسانید، پس حیف شد. احساس می‌کنم این بهترین عملکردی بود که میلان من مقابل آتالانتا داشت. "

تقویم فشرده؟ "این بهترین عملکرد ممکن این هفته است، این پنجمین بازی ما در 15 روز گذشته بود، بنابراین چیزهای مثبت زیادی برای برداشت وجود دارد، اما نتیجه نه. ما شایسته پیروزی بودیم. مدافعان ما هم خوب کار کردند و در بیشتر دوئل های انفرادی پیروز شدند."

میلان با شکست مقابل مونزا و رن یک امتیاز از سه بازی اخیر خود در رقابت‌های اخیر کسب کرده است؟ "من احساس می کنم که اخیراً ما اغلب ما بی انگیزه می شویم. در ابتدا مقابل مونزا اشتباه کردیم، در حالی که مقابل رن یک برتری بسیار بزرگ 3-0 در بازی رفت پشت سر داشتیم. ما پنالتی‌های زیادی می‌دهیم، 11 پنالتی بسیار زیاد است، واضح است که ما گاهی اوقات در دفاع ساده‌لوح عمل می‌کنیم. در عین حال قضاوت های اغراق آمیزی از سوی داوران نیز صورت گرفته است."

رافائل لیائو و گل انفرادی اش؟ "این احتمالاً بهترین بازی او در این فصل بود، بیش از همه به خاطر ثبات او. او همیشه از این لحظات خوب و بازی درخشان را داشت، اما امشب دقیق بود و در دفاع نیز کمک کرد. همه اینها از ذهنیت و اعتقاد او ناشی می شود."

پیولی: در دفاع ساده‌لوح عمل می‌کنیم! 2