دوشنبه 2 مهر 1403

پیولی: میلان کمبود دقت داشت نه موقعیت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیولی: میلان کمبود دقت داشت نه موقعیت

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از تساوی 1-1 مقابل کرمونزه از کم‌دقتی شاگردانش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در هفته سی و سوم سری آ در خانه‌اش مقابل کرمونزه با تساوی 1-1 متوقف شد تا نتواند به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نزدیک‌تر شود.

استفانو پیولی، سرمربی روسونری، در پایان بازی گفت از این نتیجه به هیچ وجه راضی نیست. او از تساوی مقابل کرمونزه در بازی خانگی به عنوان نتیجه‌ای ناامیدکننده یاد کرد و گفت این چیزی نبود که روسونری در ابتدای بازی به دنبالش بود.

تساوی در میانه رقابت حساس برای کسب سهمیه نتیجه ناامیدکننده‌ای است. این چیزی نیست که ما در شروع بازی می‌خواستیم. اصلا به دنبال تساوی نبودیم. ما موقعیت‌ها را راحت از دست می‌دهیم و بازیکنان ما در زدن ضربات آخر باید دقیق‌تر باشند. در زمین تراکم لازم را نداریم و عصبی هستیم. به همین خاطر است که کار برایمان سخت می‌شود.

تساوی‌های متعدد میلان باید در مرحله آخر و زمانی که می‌خواهیم شلیک نهایی را انجام بدهیم بهتر بشویم. وقتی نتوانستیم از حریف پیش بیفتیم در نهایت گل خوردیم و کار برایمان سخت‌تر شد.

عملکرد میلان نیمه اول خوب بازی کردیم ولی موفق نشدیم قفل بازی را باز کنیم. ولی در نیمه دوم دقت را از دست دادیم و به اندازه کافی روان و سیال بازی نکردیم. در این نیمه اصلا مثل یک تیم متحد کار نکردیم. باید بیشتر به دنبال عمق دادن به بازی باشیم. کرمونزه تیمی نبود که جلوی دروازه‌اش اتوبوس پارک کند و منتظر ما بماند. ما در این مسابقه دقت کمی نداشتیم نه موقعیت.

پیولی: میلان کمبود دقت داشت نه موقعیت 2