یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پیولی: همه ما دلتنگ زلاتان ابراهیموویچ هستیم / جای خالی بزرگی که در میلان احساس می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیولی: همه ما دلتنگ زلاتان ابراهیموویچ هستیم / جای خالی بزرگی که در میلان احساس می‌شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که جای خالی زلاتان ابراهیموویچ در تیمش احساس می شود.

به گزارش "ورزش سه"، میلان شروع خوبی در فصل جدید سری A داشت و موفق شد میزبانش بولونیا را با نتیجه 2-0 شکست دهد. صحبت های استفانو پیولی در نشست خبری پس از این دیدار را بخوانید:

گلزنی کریستین پولیشیچ و اولیویه ژیرو من فکر می کنم هرچه بیشتر توپ را به بازیکنان با کیفیت بدهید، شانس شما برای گلزنی بیشتر است. مهم نیست که این بازیکن رافائل لیائو باشد یا هر کس دیگری.

درخشش ستاره های جدید ما برای هماهنگی و تعادل بهتر نیاز به کار بیشتری داریم. بازیکنانی که به تازگی به جمع‌مان ملحق شده اند خوب می دانند که چطور بازی کنند و این فرصت خوبی به ما می دهد. ما فقط 4 بازی دوستانه پیش فصل داشتیم بنابراین به زمان نیاز داریم ولی کارها در مسیر درستی در حال پیش رفتن است.

گلزنی کریستین پولیشیچ من می دانستم که پولیشیچ بازیکن با استعدادی است و ذره ای در این مورد تردید نداشتم. در تماس تلفنی که پیش از پیوستن به میلان با او داشتم این اطمینان را داده بودم که می تواند کیفیت تیم را بالا ببرد. همچین او بازیکنی با توانایی بازی در پست های مختلف است و می تواند هم جای رافائل لیائو را پر کند و هم در صورت نیاز پشت مهاجم بازی کند.

ستاره ای به نام ژیرو او یک رهبر واقعی در داخل و خارج زمین است. ژیرو همواره نگرشی حرفه ای داشته و آماده است تا همه توان خود را برای تیم به کار بگیرد. او در دوران حرفه‌ای اش موفقیت های بسیاری داشته و اکنون از حضور در میلان راضی است. با این وجود ژیرو دیگر آن قدرها جوان نیست و باید هر از گاهی به او استراحت دهیم. اما تحت هر شرایطی خوشحالم که هدایت چنین بازیکن بزرگی را به عهده دارم.

لیائو یک استعداد ناب است من هر روز با رافائل صحبت می کنم و سعی دارم که به او القا کنم چه استعداد شگرفی دارد. لیائو باید از این استعداد به نفع تیم استفاده کند. اگر همه یاد بگیریم که خود را فدای تیم کنیم فکر کنم می توانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم. رافائل هم باید این موضوع را خوب درک کند.

نرفتن به رختکن در بین دو نیمه  حضور در رختکن در بین دو نیمه غیرممکن بود. دمای آن جا حدود 60 درجه سانتیگراد بود، بنابراین ما ترجیح دادیم بین دو نیمه را در زمین بگذرانیم.

دلتنگی برای زلاتان ابراهیموویچ ما دلتنگ زلاتان هستیم. او کارهای بزرگی برای این تیم انجام داد و مهمترین آن کمک به رشد ذهنی‌مان بود. جای خالی چنین بازیکنی احساس می شود اما به لطف او بازیکنان زیادی در تیم رشد کرده و نسبت به سال های قبل بسیار بهتر شده اند.

پیولی: همه ما دلتنگ زلاتان ابراهیموویچ هستیم / جای خالی بزرگی که در میلان احساس می‌شود 2
پیولی: همه ما دلتنگ زلاتان ابراهیموویچ هستیم / جای خالی بزرگی که در میلان احساس می‌شود 3