چهارشنبه 11 مهر 1403

پی‌اس‌جی می‌خواست یامال را نیمار دوم کند / بمب بزرگ عمل نکرد: پیشنهاد 200 میلیونی برای یامال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پی‌اس‌جی می‌خواست یامال را نیمار دوم کند / بمب بزرگ عمل نکرد: پیشنهاد 200 میلیونی برای یامال

فابریتزیو رومانو فاش کرد پاری سن ژرمن آماده ارائه پیشنهادی 222 میلیون یورویی به لامین یامال و جدا کردن او از بارسلونا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از شایعات تابستانی که در ماه‌های گذشته کمتر کسی آن را جدی گرفته بود تلاش شدید پاری سن ژرمن برای سرقت یک ستاره دیگر از بارسلونا بود.

باشگاه ثروتمند پاریسی که ظاهرا جدا کردن نیمار و جذب مسی از بارسا به مذاقش خوش آمده بود می‌خواست لامین یامال را در اوج جوانی و نه در سالهای پایانی فوتبالش از بارسا به خدمت بگیرد.

این شایعه کم کم فراموش شده بود تا اینکه امروز فابریتزیو رومانو اعلام کرد با اخباری که به دست آورده می‌تواند به صورت قطعی تایید کند که پاری سن ژرمن امسال تابستان آماده بود برای خرید یامال پیشنهادی 200 میلیون یورویی به بارسلونا ارائه دهد.

او می‌گوید سلسله مراتب مدیریتی پاری سن ژرمن از زمانی که کیلیان امباپه علنا گفت که در پایان فصل جدا خواهد شد به دنبال انتخاب گزینه‌ای نامدار برای جانشینی او افتادند. در نهایت قرعه به نام یامال افتاد و ناصر الخلیفی موفق شد رضایت مدیران بالادستی‌اش در قطر را به دست بیاورد. قطری‌ها به او چراغ سبز نشان داده و گفتند هر مبلغی که نیاز باشد خواهند پرداخت.

رومانو می‌گوید پاری سن ژرمن حتی تماسهای رسمی با بارسا را آغاز کرد ولی لاپورتا و مدیران بارسا از همان لحظه اول آب پاکی را روی دست پی‌اس‌جی ریختند. بارسلونا با الخلیفی گفت:" فکر نکن در شرایط بد مالی هستیم و تا مبلغ زیادی پیشنهاد بدهی نرم می‌شویم. یامال با هیچ قیمتی جایی نمی‌رود". رومانو می‌گوید در آن سمت میدان هم یامال که از این پیشنهاد باخبر شده بود به مدیران بارسا گفت از حضور در تیمش کاملا راضی است و هیچ قصدی برای جدایی و رفتن به تیمی دیگر ندارد.

رکورد خرید بازیکن در تاریخ فوتبال همچنان در دست پاریسی‌ها است. آنها در سال 2017 برای جدا کردن نیمار از بارسا برای او 222 میلیون یورو پرداختند. با اینکه رقم پیشنهادی امسال آنها برای یامال 200 میلیون یورو اعلام شده ولی قرارداد با آپشن‌هایش به احتمال زیاد از 222 میلیون یورو فراتر می‌رفت و یامال می‌توانست به رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال دست پیدا کند.

پی‌اس‌جی می‌خواست یامال را نیمار دوم کند / بمب بزرگ عمل نکرد: پیشنهاد 200 میلیونی برای یامال 2
پی‌اس‌جی می‌خواست یامال را نیمار دوم کند / بمب بزرگ عمل نکرد: پیشنهاد 200 میلیونی برای یامال 3