شنبه 31 شهریور 1403

پی‌اس‌جی یکی از قدرت‌های اروپا است / کوبو: فکر کنید سوسیداد صعود نمی‌کند، خواهیم دید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پی‌اس‌جی یکی از قدرت‌های اروپا است / کوبو: فکر کنید سوسیداد صعود نمی‌کند، خواهیم دید!

تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی سوسیداد، از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از قدرتهای اروپا یاد کرد و گفت جبران باخت 2-0 برای تیمش غیرممکن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد فردا در مرحله برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود رئال آره‌نا میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

سوسیداد در حالی وارد زمین خواهد شد که کار دشواری در پیش دارد و باید باخت 2-0 در پاریس را جبران کند. تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی سوسیداد، که امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت کرده بود گفت او و هم‌تیمی‌هایش به غیرممکن بودن بازگشت مقابل پی‌اس‌جی اعتقاد ندارند و با تمام قوا از دقیقه یک تا 90 برای پیروزی خواهند جنگید.

کامبک برای سوسیداد غیرممکن است؟ ما با یکی از بهترین تیمهای اروپا بازی داریم و کلید پیروزی مقابل پاری سن ژرمن این است که در طول 90 دقیقه بی عیب و نقص بازی کنیم. کامبک مقابل پی‌اس‌جی با نتیجه بازی رفت غیرممکن است؟ شما اینطور فکر کنید. آزادید. ولی ما بی‌صبرانه منتظر بازی هستیم و معتقدیم ممکن است. اگر پاری سن ژرمن در خانه‌اش خوب بازی کرد چرا ما در خانه‌مان نتوانیم؟

پی‌اس‌جی از قدرتهای بزرگ اروپا است؟ من اگر روز خوبم باشد می‌توانم در هر پستی بازی کنم. مهم برای من در بازی فردا این است که عملکرد خوبی داشته باشم و فقط به این فکر می‌کنم. بازی کردن جلوی یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا در استادیوم خانگی رویای اکثر فوتبالیست‌ها است. ما امیدواریم این آخرین بازی خانگی ما مقابل بزرگان اروپا نباشد.

شایعات امباپه، پاری سن ژرمن را ضعیف می‌کند؟ نه. من اینطور فکر نمی‌کنم. ما درباره این مساله فکر نمی‌کنیم. به خودمان فکر می‌کنیم. ما خیلی وقت است که در خانه خودمان برنده نشده‌ایم و حالا همه فکر و ذکرمان این است که از دقیقه اول از جان و دل مایه بگذاریم تا این روند را پایان بدهیم.

پی‌اس‌جی یکی از قدرت‌های اروپا است / کوبو: فکر کنید سوسیداد صعود نمی‌کند، خواهیم دید! 2