شنبه 28 مهر 1403

پی‌چی‌چی را برای لوا کنار بگذارید / دست‌پخت فلیک: بیدار شدن لواندوفسکیِ بایرن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پی‌چی‌چی را برای لوا کنار بگذارید / دست‌پخت فلیک: بیدار شدن لواندوفسکیِ بایرن

روبرت لواندوفسکی با گلی که امروز به ثمر رساند چهار گله شد تا نشان بدهد از مدعیان اصلی پی‌چی‌چی امسال است.

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی این روزهای بارسا که سابقه هدایت بایرن مونیخ را دارد موفق شد روبرت لواندوفسکی را بار دیگر به همان ماشین گلزنی‌ای تبدیل کند که در بایرن مونیخ می‌درخشید.

روبرت لواندوفسکی امروز در جریان پیروزی 7-0 بارسا مقابل وایادولید گلزنی کرد تا در چهار بازی اول فصل برای بارسلونا چهار گل به ثمر رسانده باشد.

ستاره اصلی بازی امروز بارسلونا رافینیای برزیلی بود که موفق شد هت‌تریک کند ولی او در سه بازی قبلی موفق به گلزنی نشده بود. رافینیا حالا با اختلاف یک گل پشت سر لواندوفسکی دومین گلزن برتر بارسا در این فصل است.

با اینحال لوا امسال به رکورد بیشترین گلهای زده یک بازیکن بارسا در چهار بازی اول فصل نرسیده است. رکورد بهترین گلزنی در چهار بازی اول فصل بارسلونا در اختیار همین لواندوفسکی است. او در فصل اول پیوستن به بارسا، فصل 23-2022، در چهار بازی اول فصل پنج گل زده بود.

لواندوفسکی در فصل جاری گلزنی را از بازی اول و مقابل والنسیا آغاز کرد. در جریان پیروزی 2-1 تیم فلیک لوا هر دو گل تیمش را زد. در جریان پیروزی 2-1 مقابل بیلبائو هم لواندفوسکی یک گل زد. ستاره لهستانی در دیدار مقابل رایو وایه‌کانو موفق به گلزنی نشد ولی امروز مقابل وایادولید چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

پی‌چی‌چی را برای لوا کنار بگذارید / دست‌پخت فلیک: بیدار شدن لواندوفسکیِ بایرن 2
پی‌چی‌چی را برای لوا کنار بگذارید / دست‌پخت فلیک: بیدار شدن لواندوفسکیِ بایرن 3