سه‌شنبه 3 مهر 1403

چالش‌های صنعت خرده فروشی / علت تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سال‌های 1401 و 1402

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
چالش‌های صنعت خرده فروشی / علت تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سال‌های 1401 و 1402

هدف از برگزاری این نشست‌ها تحلیل فضای کسب و کار‌های خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (به عنوان یکی از بزرگترین بازار‌های داخلی با اندازه‌ی بیش از 1500 همت)، شناسایی و ردیابی روندها، چالش ها، راه کار‌ها و رویداد‌های جاری و بالقوه‌ای است که فرصت‌ها و تهدید‌ها و همچنین قوت‌ها و ضعف‌ها را برای تداوم موفقیت این صنعت ایجاد می‌کنند.

در قسمت اول برنامه دور تند در خدمت جناب آقای عالی‌پور، رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بودیم و با ایشان درباره موضوعات صنعت به گفتگو نشستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از آنجا که تحلیل روند‌ها و رویداد‌های محیط کسب و کار و حل مسائل موجود در کسب وکار یکی از وظایف مهم مدیران است، آن‌ها باید بتوانند با پردازش اطلاعات، روند‌ها و رویدادها، آینده‌ی کسب و کار را ترسیم و مدیریت کنند. هدف از برگزاری این نشست‌ها تحلیل فضای کسب و کار‌های خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (به عنوان یکی از بزرگترین بازار‌های داخلی با اندازه‌ی بیش از 1500 همت)، شناسایی و ردیابی روندها، چالش ها، راه کار‌ها و رویداد‌های جاری و بالقوه‌ای است که فرصت‌ها و تهدید‌ها و همچنین قوت‌ها و ضعف‌ها را برای تداوم موفقیت این صنعت ایجاد می‌کنند.

در قسمت اول برنامه دور تند در خدمت جناب آقای عالی‌پور، رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بودیم و با ایشان درباره موضوعات زیر به گفتگو نشستیم:

موضوعات مورد بحث: 1. چالش‌های صنعت خرده فروشی: کمبود نیروی انسانی متخصص، افزایش ریسک سرمایه گذاری، افزایش قیمت‌های اجاره واحد‌های تجاری 2. سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در برنامه ششم توسعه 3. فرصت‌های پیش روی صنعت خرده فروشی مدرن 4. علت تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سال‌های 1401 و 1402، 5. نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بهبود نظام توزیع کور 6. بررسی ایرادات قانون نظام صنفی

منبع: تریبون اقتصاد نبض بازار

موتور طلا برای ثبت رکورد جدید روشن شد

چالش‌های صنعت خرده فروشی / علت تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سال‌های 1401 و 1402