دوشنبه 2 مهر 1403

چرا اسطوره آلمان را راحت و ارزان فروختی / حسرت بایرنی‌ها برای کروس: لعنت به تو هوینس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چرا اسطوره آلمان را راحت و ارزان فروختی / حسرت بایرنی‌ها برای کروس: لعنت به تو هوینس!

امروز بار دیگر مشخص شد هواداران بایرن مونیخ چقدر از فروش تونی کروس به رئال مادرید عصبانی هستند و حسرت می‌خورند.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بایرن مونیخ همچنان سوگوار از دست دادن تونی کروس هستند و به خاطر انتقال 10 سال پیش او به رئال مادرید باشگاه و مدیران وقتش را مقصر می‌دانند.

این ناراحتی و حسرت امروز خودش را در واکنش‌ها به پست رسمی بایرن مونیخ در واکنش به خداحافظی تونی کروس از فوتبال نشان داد.

تونی کروس را اکثر قریب به اتفاق آلمان‌ها در روزهای اخیر موفق‌ترین فوتبالیست تاریخ کشورشان معرفی کردند. او اخیرا اعلام کرد که در پایان یورو 2024 با فوتبال خداحافظی می‌کند. کروس 32 جام قهرمانی به دست آورده اما اکثر قریب به اتفاق این جامها در اسپانیا به دست آمده و نه در آلمان.

هواداران می‌گویند همچنان در حسرت انتقال او به رئال مادرید در سال 2014 هستند و مدیران وقت باشگاه به خصوص اولی هوینس را مقصر می‌دانند و شماتت می‌کنند.

بایرن مونیخ در توییتر به مناسبت خداحافظی کروس پستی منتشر کرد تا از او تجلیل کند. در بخش کامنت‌های این پست می‌شد صدها نفر از هواداران را دید که تنها درباره یک چیز صحبت می‌کردند: حسرت خوردن از انتقال کروس به رئال مادرید.

یک کاربر زیر پست بایرن مونیخ نوشت:" فروش موفق‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان به قیمت 25 میلیون یورو تا همین امروز آدم را عصبانی می‌کند". هوادار دیگری در واکنش به پست بایرن نوشت:" چقدر حیف شد که کروس بیشتر در بایرن نماند. همه می‌دانیم که تقصیر چه کسی بود. اولی هوینسی که حتی همین امروز نمی‌گوید هوادار کروس است. حالا که برای همه مشخص شده چه اشتباه بزرگی کرده است".

چرا اسطوره آلمان را راحت و ارزان فروختی / حسرت بایرنی‌ها برای کروس: لعنت به تو هوینس! 2
چرا اسطوره آلمان را راحت و ارزان فروختی / حسرت بایرنی‌ها برای کروس: لعنت به تو هوینس! 3