سه‌شنبه 3 مهر 1403

چرا باید راحت او را از دست داد؟/ درمورد امباپه حق را به PSG می‌دهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چرا باید راحت او را از دست داد؟/ درمورد امباپه حق را به PSG می‌دهم

لوئیز فرناندز معتقد است که پی‌اس‌جی برای از دست ندادن کیلیان امباپه به عنوان بازیکن آزاد دست به هر کاری خواهد زد و در این مورد حق را به باشگاه پاریسی داد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز فرناندز، بازیکن و مربی سابق پی اس جی، که سال‌ها برای تیم ملی فرانسه نیز بازی کرد و مقطعی نیز در لالیگا مربی بیلبائو بود، از اینکه کیلیان امباپه در پاریس ماند خوشحال است، اما اعتراف کرد امیدی ندارد او فصل بعد نیز در پی اس جی بماند و اعتقاد دارد بالاخره راهی رئال می‌شود.

امباپه اخیرا به تمرینات پی اس جی برگشت و برابر تولوز یک گل نیز به ثمر رساند تا شایعات جدایی‌اش را پایان بدهد، هرچند هنوز برخی منابع معتقدند در هفته پایانی نقل و انتقالات احتمال جدایی او غیرممکن نیست.

فرناندز در مصاحبه با آاس گفت: «فقط امباپه در مورد آینده‌اش می‌داند. من حامی تصمیم باشگاه برای کنار گذاشتن او از تمرینات بودم، زیرا باید به نهادی که به شما پول می‌دهد، به قراردادتان و هواداران احترام بگذارید. امباپه خودش باید درباره آینده تصمیم بگیرد. او یک سال دیگر قرارداد دارد و این اولین چیزی است که باید به آن توجه شود. بنابراین، من فکر می‌کنم او امسال ادامه خواهد داد، اما پیش‌بینی اینکه سال بعد چه اتفاقی می‌افتد، دشوار است.»

فرناندز ادامه داد: «امباپه همیشه گفته است که می‌خواهد به رئال مادرید برود، پس بهتر است آخرین سال حضورش در پاریس را به پایان برساند و سپس برود. انجام این کار به عنوان بازیکن آزاد برای او دشوار خواهد بود، زیرا پاری سن ژرمن مانع خواهد شد. آنها 180 میلیون برای او پرداخت کردند و یک قرارداد عالی با او بستند. طبیعی است که نمی‌خواهند ارتباط خود را با این بازیکن به سادگی قطع کنند. باشگاه باید از منافع خودش دفاع کند. فکر می‌کنم آنها به توافق برسند تا پاری سن ژرمن هنگام جدایی او دست خالی نماند.

فرناندز در پایان گفت: «کیلیان می‌خواهد به رئال برود و این واضح است. رؤیای او همیشه رئال مادرید بوده است. ما می‌دانیم که او از کودکی رئال مادریدی بوده و بارها با پیراهن سفید دیده شده که خود گویای همه چیز است. البته تابستان گذشته دیدیم که چگونه اوضاع می‌تواند تغییر کند. او پسری از باندی، محله‌ای در پاریس، است و بسیار باشخصیت. او همچنین در کودکی با پدرش به پارک دو پرنس می‌رفت. وضعیت حساسی است و باید راه حلی پیدا شود.»

چرا باید راحت او را از دست داد؟/ درمورد امباپه حق را به PSG می‌دهم 2
چرا باید راحت او را از دست داد؟/ درمورد امباپه حق را به PSG می‌دهم 3
چرا باید راحت او را از دست داد؟/ درمورد امباپه حق را به PSG می‌دهم 4