یک‌شنبه 15 مهر 1403

چشمک مهاجم بارسا به پی‌چی‌چی / هت‌تریک در 25 دقیقه: نمایش تک‌نفره لواندوفسکی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چشمک مهاجم بارسا به پی‌چی‌چی / هت‌تریک در 25 دقیقه: نمایش تک‌نفره لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی در نیمه اول دیدار بارسا و آلاوس در عرض 25 دقیقه هت‌تریک کرد تا نشان دهد جدی‌ترین مدعی آقای گلی است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار بارسلونا و آلاوس با برتری 3-0 تیم هانسی فلیک به پایان رسید اما این نیمه را باید بدون شک نیمه لواندوفسکی دانست.

ستاره لهستانی تنها در 25 دقیقه از این نیمه سه گل به ثمر رساند تا آمار خود در این فصل را استثنایی‌تر کند. لوا حالا در 11 مسابقه برای بارسا در همه رقابتها روی 14 گل نقش داشته و یا گل زده و یا پاس گل داده است.

اولین گل لوا در دقیقه 7 به ثمر رسید. رافینیا ضربه آزاد را از سمت چپ به دهانه دروازه فرستاد و لواندوفسکی که پرش کوتاهی کرده بود توپ را با شانه‌اش وارد دروازه آلاوس کرد.

پانزده دقیقه بعد باز هم بارسا با همکاری رافینیا و لوا به گل رسید. بارسا از خط دفاعی بازی‌سازی کرد و رافینیا بعد از محو کردن یک بازیکن حریف به سمت دروازه پیشروی کرد. با اینکه او می‌توانست خودش شوت بزند اما پاسی عرضی برای لوا ساخت تا او با یک بغل پا گل دوم خودش و بارسا را بزند.

هت‌تریک لواندوفسکی در دقیقه 32 با حرکتی کامل شد که او شگرد دارد. این بار مهاجم لهستانی توپ را از اریک گارسیا گرفت. کمی به سمت راست متمایل شد و با ضربه‌ای به گوشه مخالف دروازه را باز کرد.

لواندوفسکی حالا به معنای واقعی کلمه احیا شده است. او چهارشنبه شب هم دو گل به یانگ بویز زد. لواندوفسکی حالا در لالیگا 10 گل به ثمر رسانده و تعداد کل گلهایش برای بارسا 12 گل بوده است.

چشمک مهاجم بارسا به پی‌چی‌چی / هت‌تریک در 25 دقیقه: نمایش تک‌نفره لواندوفسکی 2
چشمک مهاجم بارسا به پی‌چی‌چی / هت‌تریک در 25 دقیقه: نمایش تک‌نفره لواندوفسکی 3
چشمک مهاجم بارسا به پی‌چی‌چی / هت‌تریک در 25 دقیقه: نمایش تک‌نفره لواندوفسکی 4