چهارشنبه 18 مهر 1403

چقدر باید منتظر می‌ماندم؟/ قید فرانسه را زدم چون دشان با من بد حرف زد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چقدر باید منتظر می‌ماندم؟/ قید فرانسه را زدم چون دشان با من بد حرف زد!

آیمریک لاپورت از گفت‌وگوی ناخوشایندش با مربی تیم ملی فرانسه به عنوان دلیل انتخاب تیم ملی اسپانیا نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت در سال 2021 پس از مدت ها انتظار برای دعوت شدن از سوی دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه که هرگز رابطه خوبی با او نداشت، تصمیم گرفت برای اسپانیا بازی کند.

لاپورت در مصاحبه با RMC Sport، دلایل تصمیم خود را توضیح داد: «من یک بار دعوت شدن و دیگر برنگشتم و این بیشتر به روابط شخصی با مربی مربوط می شد که جواب نمی داد. رایتش دیگر نمی توانستم صبر کنم. سالها گذشت و در نهایت همیشه همان مربی در تیم ملی بود. اگر می خواستم در مسابقات بین المللی بازی کنم باید تصمیم قطعی می گرفتم و من باید این تصمیم را گرفتم.»

لاپورت ادامه داد: «من و دشان چندین بار گفت‌وگو کردیم که خوشایند نبود و چیزی بین ما دوستانه نبود. او با من خوب حرف نزد و همه چیز تمام شد، دیگر به آن فکر هم نمی کنم. الان خوشحالم و در تیم اسپانیا احساس خیلی خوبی دارم. این از نظر شخصیتی هم برای من تصمیم مناسبی بود.»

لاپورت برای سال‌ها یکی از آینده‌دارترین مدافعان تیم‌های جوانان فرانسه بود و از رده‌های زیر 17 تا زیر 21 سال کاپیتان تیم فرانسه محسوب می شد.

فدراسیون چندین بار با او تماس گرفت و درست زمانی که به نظر می رسید او را متقاعد کرده، در سال 2016، مصدومیت نازک نی او را از مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه محروم کرد و اولین بازی او با تیم بزرگسالان را به تاخیر انداخت. مدافع میانی النصر که از انتظار برای دعوت دشان خسته شده بود، در سال 2021 تصمیم گرفت که برای اسپانیا بازی کند.

چقدر باید منتظر می‌ماندم؟/ قید فرانسه را زدم چون دشان با من بد حرف زد! 2