شنبه 31 شهریور 1403

چلسی پشیمان شد: دیبالا پیش مورینیو می‌ماند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چلسی پشیمان شد: دیبالا پیش مورینیو می‌ماند

چلسی از مدتی پیش به شدت به دنبال جذب پائولو دیبالا بود اما مصدومیت دیشب او در دربی پایتخت ایتالیا مقابل لاتزیو باعث شده مدیران چلسی از خیر جذب او بگذرند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از مدتی پیش به دنبال تقویت خط حمله خود بود و به توصیه سرمربی آرژانتینی‌اش مائوریسیو پوچتینو هموطن او پائولو دیبالا را هدف گرفته بود.

مورینیو از این بابت به شدت نگران بود چرا که آقای خاص علاقه‌ای خاص به دیبالا دارد و او را مهمترین ستاره تیمش می‌داند. به نظر می‌رسد شانس این بار به مورینیو روی خوش نشان داده و مصدومیت دیشب دیبالا در دربی دلا کاپیتاله باعث شده چلسی از خیر جذب او بگذرد.

دیبالا در دربی دیشب مقابل لاتزیو آسیب دید و مورینیو چاره‌ای نداشت جز اینکه مهاجم آرژانتینی‌اش را بین دو نیمه از زمین بیرون بکشد.

سایت گل می‌گوید چلسی که پیش از این مصمم بود با برآورده کردن درخواستهای مالی مدیران رم هر طور شده دیبالا را در همین ژانویه به لندن بیاورد با توجه به مصدومیت دیشب دیبالا از این تصمیم منصرف شده و پرونده حضور دیبالا در چلسی را باید بسته شده دانست.

دیبالا با اینکه در این فصل برای رم در سری آ 5 گل زده و 6 پاس گل داده است، آن هم تنها در 13 مسابقه اما بارها با مصدومیتهای ریز و درشت مواجه بوده است. او تا اینجا 9 مسابقه رم را به دلیل مصدومیتهای همسترینگ، رباط و کشاله ران از دست داده است.

چلسی پشیمان شد: دیبالا پیش مورینیو می‌ماند 2