یک‌شنبه 1 مهر 1403

چند توپ طلا و چمپیونزلیگ: دلیل امباپه برای رئالی شدن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چند توپ طلا و چمپیونزلیگ: دلیل امباپه برای رئالی شدن!

از دلایل اصلی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید بردن چند توپ طلا و لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارها به سر رسید و تکلیف مثلث کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن و رئال مادرید مشخص شد. ستاره فرانسوی دیگر امیدی به موفقیت در پاری سن ژرمن ندارد و در پایان فصل باشگاه پاریسی را ترک خواهد کرد.

مقصد او مدت‌ها پیش از اعلام این تصمیم مشخص بود: رئال مادرید. سفیدپوشان سال‌هاست مشتری اصلی امباپه هستند و در مقطعی حتی حاضر بودند برای او 200 میلیون یورو پرداخت کنند. پیشنهادی که گفته می‌شود حتی به‌صورت رسمی هم ارائه شده اما پاری سن ژرمن آن را رد کرده است. در همان پنجره امباپه با هزاران امید و آرزو قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد.

در آن زمان ناصر الخلیفی به امباپه قول داد که پاری سن ژرمن را طوری تقویت خواهد کرد که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و به دنبال آن امباپه شانس بردن توپ طلا را به دست بیاورد. با این حال پروژه پی‌اس‌جی شکست خورد. مثلثی که گفته می‌شد افتخارات بسیاری به دست می‌آورد، با جدایی مسی و سپس نیمار از بین رفت و درنهایت آخرین ضلع آن هم پس از ناامیدی از بردن چمپیونزلیگ و توپ طلا در این باشگاه، به رئال مادرید خواهد رفت.

دلایل زیادی برای رفتن به رئال وجود دارد اما به گفته جولین لائورنس، دلیل اصلی امباپه برای این انتقال همان هدفی است که ناصر الخلیفی با آن او را راضی به تمدید کرد. بردن چمپیونزلیگ و توپ طلا. امباپه از نبردن عناوین مهم تیمی و فردی در پی‌اس‌جی خسته شده و می‌خواهد در رئال مادرید برای جبران همه سال‌هایی که در پاری سن ژرمن چیز خاصی نبرده، چند لیگ قهرمانان و چند توپ طلا ببرد.

چند توپ طلا و چمپیونزلیگ: دلیل امباپه برای رئالی شدن! 2