یک‌شنبه 1 مهر 1403

چند ماه دیگر هم‌تیمی هستیم / خداحافظی امباپه با هم‌تیمی‌هایش: دارم می‌رم بچه‌ها!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چند ماه دیگر هم‌تیمی هستیم / خداحافظی امباپه با هم‌تیمی‌هایش: دارم می‌رم بچه‌ها!

آر ام سی اسپورتس گزارش داد کیلیان امباپه امروز پیش از تمرین پی‌اس‌جی جدایی خود از این تیم در پایان فصل را به هم‌تیمی‌هایش اطلاع داد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دیروز مشخص شد کیلیان امباپه به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد او امروز در تمرین این تیم تصمیم خود را به هم‌بازی‌هایش هم اطلاع داد.

آر ام سی اسپورتس به نقل از منابع خود در پی‌اس‌جی گزارش داد که امروز صبح درحالیکه بازیکنان پاری سن ژرمن برای تمرین روز جمعه در باشگاه حضور یافته بودند قبل از شروع تمرین درحالیکه مشغول آماده شدن در رختکن بودند کیلیان امباپه تصمیم خود را به آنها اطلاع داد و گفت در تابستان پیش رو تیم را ترک خواهد کرد.

امباپه طبق قراردادی که با پی‌اس‌جی بسته بود از این حق برخوردار بود که قراردادش را با شروع تابستان آینده یک فصل تمدید کند ولی او در تابستان گذشته هم به باشگاه اطلاع داده بود چنین قصدی ندارد. بعد از چند ماه کشمکش او سرانجام رسما به مدیران اطلاع داد که رفتنی است. تصمیمی که امروز از طرف خود او به بازیکنان پی‌اس‌جی هم ابلاغ شد.

همه شواهد نشان می‌دهد کیلیان بعد از جدا شدن از تیم فرانسوی بازیکن رئال مادرید خواهد شد. حتی ادعا شد که توافق کامل بین دو طرف به دست آمده و تنها امضای آن باقی مانده. امروز آر ام سی اسپورتس اعلام کرد رئال ظرف یکی دو ماه آینده و پیش از شروع تابستان رئالی شدن امباپه را رسما اعلام خواهد کرد.

چند ماه دیگر هم‌تیمی هستیم / خداحافظی امباپه با هم‌تیمی‌هایش: دارم می‌رم بچه‌ها! 2
چند ماه دیگر هم‌تیمی هستیم / خداحافظی امباپه با هم‌تیمی‌هایش: دارم می‌رم بچه‌ها! 3