چهارشنبه 4 مهر 1403

چنین بازیکنانی را برای پروژه جدیدمان می‌خواهیم!/ طعنه سنگین الخلیفی به امباپه در معارفه راموس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چنین بازیکنانی را برای پروژه جدیدمان می‌خواهیم!/ طعنه سنگین الخلیفی به امباپه در معارفه راموس

ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاریسن‌ژرمن، در مراسم معارفه گونچالو راموس با طعنه به امباپه قول خرید بازیکنان باانگیزه را داد.

به گزارش "ورزش سه"، داستان کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن هر لحظه ملتهب‌تر و پرحاشیه‌تر می‌شود. طرفین ماجرا هر روز یک مهره جدید رو می‌کنند و حالا این ناصر الخلیفی است که با خرید گونچالو راموس یک تیر مهلک سمت ستاره فرانسوی شلیک کرده است؛ او در مراسم معارفه ستاره جدید PSG طعنه سنگینی به امباپه زد.

الخلیفی صحبت‌های خود را با خوش آمدگویی به راموس آغاز کرد: خوشحالیم که گونچالو راموس که یک مهاجم فوق العاده است را به عنوان عضو جدید باشگاه پاری‌سن‌ژرمن معرفی می‌کنیم و به او خوش‌آمد می‌گوییم.

مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بخش دوم صحبت‌های خود با طعنه مستقیم و سنگین به کیلیان امباپه گفت: "گونچالو یک مهاجم بین المللی جوان و فوق‌العاده است که با انگیزه بالا برای تیم ما خواهد جنگید."

اگر در مورد اینکه الخلیفی در جملات بالا امباپه را خطاب قرار داده بود کمی شک وجود داشت، او در ادامه صحبت‌های خود این شک را به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن برطرف کرد و گفت: "این نوع بازیکنان، نفراتی هستند که ما برای پروژه‌های بعدی‌مان در آینده نیاز داریم."

چنین بازیکنانی را برای پروژه جدیدمان می‌خواهیم!/ طعنه سنگین الخلیفی به امباپه در معارفه راموس 2