شنبه 29 اردیبهشت 1403

چه بازگشت باشکوهی داشت سردار!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چه بازگشت باشکوهی داشت سردار!(عکس)

شماره 20 تیم ملی ایران بیشترین نقش در گل‌های نیمه اول مقابل افغانستان را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون با اجازه امیر قلعه‌نویی در اردوی فروردین‌ماه شرکت نکرده بود، اما پس از نمایش موثر در بایر لورکوزن دوباره به فهرست تیم ملی ایران بازگشت و امروز در ترکیب ابتدایی رقابت‌های کافا مقابل افغانستان قرار گرفت که روی سه گل از چهار گل در نیمه اول ایفای نقش کرد.

سردار آزمون پس از اینکه در دقیقه 20 ارسال احسان حاج‌صفی را با پرش بلند و ضربه سر تبدیل به گل کرد، چند ثانیه بعد پاس رو به جلوی محمدحسین کنعانی‌زادگان را بدون مکث و با یک پاس چیپ استثنایی از بین دو مدافع افغانستان عبور داد و به مهدی طارمی رساند تا در کمتر از یک دقیقه، یک گل و یک پاس گل برای او ثبت شود.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از این نمایش درخشان بازهم در خط حمله تیم ملی زهردار ظاهر شد و در حملات خطرناک بود تا اینکه در دقایق پایانی نیمه نخست با یک نفوذ تند و تیز از جناح راست زمین توانست زمینه‌ساز گل چهارم شود.

در حالی که ملی‌پوشان ایران با سه گل پیش افتاده بودند، سردار آزمون در دقیقه 45 با حرکت سریع از جناح راست زمین خطرناک ظاهر شد و پاس در عرض او را طارمی رها کرد تا علیرضا جهانبخش با شوت محکم گل چهارم ایران را بزند و سردار با یک گل و دو پاس گل نیمه نخست را تمام کند.

چه بازگشت باشکوهی داشت سردار!(عکس) 2