چهارشنبه 4 مهر 1403

چه وضع مزخرفی، من لعنت‌شده‌ام / خشم و درماندگی ژاوی: لعنت به شما، لعنت به همه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چه وضع مزخرفی، من لعنت‌شده‌ام / خشم و درماندگی ژاوی: لعنت به شما، لعنت به همه!

ویدیویی از شبکه مویستار نشان می‌دهد ژاوی دیشب در جریان تساوی بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو به بازیکنانش بد و بیراه می‌گوید.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو که با تساوی 0-0 به پایان رسید چندین بار که دوربین پخش زنده ژاوی، سرمربی بارسا، را کنار خط نشان داد عصبانیت در چهره او موج می‌زد.

ژاوی حق داشت عصبانی باشد چرا که تیمش نه تنها قادر به بازی کردن دروازه بیلبائو نبود بلکه در جریان مسابقه دو ستاره مهمش فرانکی دی‌یونگ و پدری را هم با مصدومیت از دست داد. اما امروز تصاویری از یکی از دوربین‌های شبکه مویستار منتشر شده که نشان می‌دهد ژاوی آنقدر از دست بازیکنانش عصبانی است که کنار زمین به آنها تندی می‌کند.

این ویدیو به محض سوت پایان نیمه اول گرفته شده است. ژاوی در ابتدای ویدیو یکی از بازیکنانش را خطاب قرار داد که مشخص نیست کدام ستاره بارسا است. ژاوی به او گفت:" لعنت به تو پسر، لعنت به تو".

در ادامه ویدیو ژاوی همه بازیکنان بارسا را خطاب قرار داد و گفت:" لعنت به همه شما. لعنت به همه. این چه وضع احمقانه و مزخرفی است. من لعنت شده‌ام، بیچاره‌ام کردید".

با احتساب تساوی دیشب بارسلونا در پایان هفته بیست و هفتم لالیگا با 58 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین 8 امتیاز است.

باید اشاره کرد که ژاوی رسما اعلام کرده که با پایان فصل جاری دوران سرمربی‌گری او در بارسا هم به پایان می‌رسد و باشگاه کاتالان در حال حاضر به دنبال جانشینی برای این اسطوره بلوگرانا است.

چه وضع مزخرفی، من لعنت‌شده‌ام / خشم و درماندگی ژاوی: لعنت به شما، لعنت به همه! 2