شنبه 31 شهریور 1403

ژابی: رودری حق دارد، من هم بودم اعتصاب می‌کردم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژابی: رودری حق دارد، من هم بودم اعتصاب می‌کردم!

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن معتقد است بازیکنان حق دارند نسبت به فشردگی تقویم مسابقات معترض باشند و تهدید به اعتصاب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن و ولفسبورگ برگزار کننده یکی از دیدار های یک شنبه شب هفته پنجم رقابت های بوندسلیگا در بای آرنا هستند. لورکوزن بعد از پیروزی پرگل 4-0 در خانه فاینورد در هفته اول لیگ قهرمانان پا به این دیدار می‌گذارد. ولفسبورگ نیز در سه بازی قبلی در بوندسلیگا موفق به کسب سه امتیاز شده است و کار سختی برابر شاگردان ژابی آلونسو در پیش دارند.

سرمربی محبوب لورکوزنی ها در کنفرانس خبری قبل از این دیدار گفت:" زمان زیادی برای آماده سازی تیم نداشتیم اما این چیز جدیدی برای ما نیست. باید از همین زمان کوتاه بهترین استفاده را بکنیم تا مقابل ولفسبورگ به نتیجه دلخواه برسیم."

ژابی درخصوص بازی فیزیکی تیم ولفسبورگ تحت هدایت رالف هاسنهوتل در بازی های اخیر گفت:" خوشبختانه برای این بازی همه بازیکنان را در اختیار داریم و از این بابت مشکلی نیست. ولفسبورگ هم سبک بازی خودش را دارد و تیم قابل احترامی به حساب می‌آیند. بازیکنان ما از نظر بدنی در شرایط خوبی هستند و کاملا آماده رویارویی با ولفسبورگ هستیم."

آلونسو با تمجید از عملکرد فلورین ویرتس که به عنوان بهترین بازیکن هفته نخست لیگ قهرمانان انتخاب شد گفت:" او نسبت به سنش کاملا بازیکن بالغی است. بدیهی است که از عملکردش مقابل فاینورد بسیار راضی بودم اما درخشش آمه نفرات تیم منجر به گلزنی او شده است‌. اما ما بازی با فاینورد را فراموش کردیم و فقط به ولفسبورگ فکر می‌کنیم."

سرمربی 48 ساله لورکوزن در مورد عملکرد ویکتور بونیفیس تا اینجای فصل اضافه کرد:" هفته به هفته شاهد پیشرفت بونیفیس هستیم. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و تاثیرگذاری بسزایی در زمین دارد‌. شخصیت بامزه او حتی روحیه تیم را خارج از رختکن نیز بالا برده است و همه تیم به او علاقمند هستند‌."

از ژابی آلونسو درخصوص اسکیل پالاسیوس و اینکه چه زمانی توانایی بازی در ترکیب اصلی تیمش را دارد پرسیده شد که او پاسخ داد:" پالاسیوس به زمان بیشتری برای حضور کامل در زمین نیاز دارد. قطعا با بهتر شدن شرایطش، جزو نفرات اصلی ما خواهد بود‌."

آلونسو در پایان در واکنش به اظهارات رودری و برخی بازیکنان مبنی بر اعتصاب در واکنش به فشردگی مسابقات در فصل جاری گفت:" من رودری و سایر بازیکنان را به خوبی درک میکنم. مسلما باید به اعتراض بازیکنان گوش کرد چرا که آنها حق دارند به این شرایط سخت معترض باشند‌. اینکه آن ها تهدید به اعتصاب کرده اند ممکن است واقعا اتفاق بیفتد‌. تیمی مانند منچسترسیتی قرار است در 75 الی 80 بازی در این فصل به میدان برود و خب هرکس دیگری جای بازیکنان این تیم باشد نگران وضعیت موجود می‌شود. شاید اگر من هم جای آن‌ها بودم چنین تصمیمی می‌گرفتم."

ژابی: رودری حق دارد، من هم بودم اعتصاب می‌کردم! 2