سه‌شنبه 10 مهر 1403

ژابی شیفته مهاجم آمریکایی: سریع و عالی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژابی شیفته مهاجم آمریکایی: سریع و عالی!

ژابی آلونسو علاقه زیادی به کریستین پولیشیچ دارد و معتقد است که تیمش باید مراقب حرکات سریع او بین خطوط باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی میلان به میدان برود و یک بازی جذاب و هیجان انگیز در انتظار هواداران دو تیم و علاقمندان به فوتبال در پیش خواهد بود.

ژابی که فصل گذشته توانست تیمش را به عنوان قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا برساند حالا آماده است که نشان دهد می‌تواند به همراه لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا هم درخشان ظاهر شود و مصمم است که بتواند این تیم را به مرحله بعدی این مسابقات برساند.

او که به خوبی تمامی بازیکنان میلان را آنالیز کرده و تحت نظر قرار داده در آستانه بازی و در گفتگو با خبرنگاران درباره پولیشیچ اظهار داشت:«او در شرایط بسیار خوبی است. پولیشیچ بازیکن مهمی برای میلان است چون تاثیر بسیار زیادی روی این تیم دارد و این موضوع به خوبی در تمامی دیدارها مشخص است.

پولیشیچ این توانایی را دارد که به خوبی در بین خطوط حرکت کند. او بسیار سریع است و ما باید مراقب حرکاتش در زمین باشیم. هرچند از این موضوع آگاه هستیم که نمی‌توانیم فقط روی او تمرکز کنیم. من در عین حال به دیگر بازیکنان این تیم مانند رافائل لیائو یا آلوارو موراتا هم توجه ویژه‌ای دارم.»