جمعه 13 مهر 1403

ژابی: هولشتاین کیل فرقی با بایرن و میلان ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژابی: هولشتاین کیل فرقی با بایرن و میلان ندارد!

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن می‌گوید با تمام توان مقابل هولشتاین کیل حاضر خواهند شد و این تیم را متفاوت تر از بایرن مونیخ و آث میلان نخواهند دید.

به گزارش ورزش سه، بایر لورکوزن در هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا در شرایطی از هولشتاین کیل میزبانی می‌کند که در بازی آخر برابر بایرن مونیخ با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد و اکنون با 10 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد‌.

فشردگی شدید تقویم مسابقات و بازی های سنگین برابر بایرن مونیخ و آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا، این احتمال را به وجود آورده که ژابی آلونسو در بازی مقابل هولشتاین کیل به برخی از نفرات اصلی تیمش استراحت خواهد داد. احتمالی که با واکنش مثبت ژابی آلونسو در کنفرانس خبری قبل از بازی نیز همراه شد و او پاسخ داد:" شاید، یا بهتره بگویم بله! من همواره معقتد هستم که بازیکن باید به اندازه کافی استراحت داشته باشد.

ما اکنون در سه رقابت حضور داریم اما بوندسلیگا همیشه برای من اولویت بیشتری دارد. به همه بازیکنان اعتماد دارم و از این بابت نگرانی نیست که به برخی از نفرات اصلی استراحت بدهیم. برای ما هولشتاین کیل فرقی با بایرن مونیخ و آث میلان ندارد چرا که به همه حریفان به یک چشم نگاه می‌کنیم.

چرا که در تمرینات میبینم که همه نفرات با انگیزه بالایی حاضر هستند. شاید فردا با ترکیب متفاوت تری به میدان برویم."

یکی از بازیکنانی که احتمال می‌رود در بازی مقابل هولشتاین کیل فیکس باشد، یوناس هوفمن است، ژابی آلونسو درخصوص این بازیکن گفت:" شاید او دوره ای را سپری‌می‌کند که چندان بازی نمی‌کند اما ما به همه بازیکنان نیاز داریم.

این موضوع در هر باشگاهی طبیعی است و اتفاق میفتد. هوفمن بازیکن باتجربه ای است و مطمئنا کمک زیادی در طول فصل به ما خواهد کرد."

ژابی آلونسو در بازی مقابل هولشتاین کیل برای صدمین بار روی نیمکت لورکوزن خواهد نشست، او در این مورد گفت: " چیز های زیادی در این مدت اتفاق افتاده است. باشگاه پیشرفت زیادی کرده و من هم چیزهای زیادی یاد گرفتم. امیدوارم فردا با پیروزی کار را تمام کنیم تا این موضوع شیرین تر شود."

ژابی: هولشتاین کیل فرقی با بایرن و میلان ندارد! 2