دوشنبه 2 مهر 1403

ژاوی سیمونز:/ نیمار در پی‌اس‌جی برایم مثل پدر بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژاوی سیمونز:/ نیمار در پی‌اس‌جی برایم مثل پدر بود

ژاوی سیمونز هرگز کمک های نیمار در روزهای ابتدایی جضورش در پی اس جی را فراموش نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز قبل از رویارویی بزرگ لایپزیش برابر بایرن با شبکه تلویزیونی اسکای مصاحبه ای انجام داد که در آن از نیمار به شدت تمجید کرد. او گفت که نیمار در دوران حضورش در PSG کمک زیادی به وی کرد.

سیمونز که اکنون قرضی از پی اس جی برای لایپزیش بازی می کند در مورد نیمار گفت: «او قبلاً من را از بارسلونا می‌شناخت و به نوعی نقش پدری را برای من به عهده گرفت. من همیشه به خاطر آن از او سپاسگزار خواهم بود. رویای بزرگی بود که با الگویم نیمار بازی کنم و او هنوز هم یک فرد مهم برای من است. رسیدن به یک تیم بزرگ به عنوان یک بازیکن جوان و بازی کنار فوق ستاره ها آسان نیست و او این نقش حامی را در مورد من بر عهده گرفت. من مدیون نیمار هستم.»

سیمونز در مورد انتقالش به لایپزیش گفت: «من سه ماه است که اینجا هستم و از آن لذت می برم. از لایپزیش برای همه چیز بسیار متشکرم. می خواهم در اینجا به دستاوردهای بزرگی برسم و اثرم را در باشگاه بگذارم. همیشه پیش بینی اینکه در فوتبال چه اتفاقی می افتد دشوار است. بنابراین فعلا روی بازی مقابل بایرن تمرکز دارم.»

لایپزیش - بایرن: «رقابت درون زمین بسیار شدید خواهد بود. ما قبلاً در ماه آگوست و در سوپرجام مقابل آنها بازی کردیم و پیروز شدیم. اما من مطمئن هستم که آنها به اینجا خواهند آمد تا برنده شوند. شانس برد را 50:50 می بینم. ما در خانه بازی می کنیم و از حمایت هواداران برخورداریم. ما همه توانمان را خواهیم گذاشت تا بازی را ببریم.»

ژاوی سیمونز:/ نیمار در پی‌اس‌جی برایم مثل پدر بود 2
ژاوی سیمونز:/ نیمار در پی‌اس‌جی برایم مثل پدر بود 3