سه‌شنبه 3 مهر 1403

ژاکا: از وقتی مربی شدم از همه یک قدم جلوترم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژاکا: از وقتی مربی شدم از همه یک قدم جلوترم!

گرانیت ژاکا، کاپیتان تیم ملی سوئیس، می‌گوید با استفاده از کلاس‌های مربیگری در زمین فوتبال پیشرفت زیادی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال سوئیس در جریان رقابت‌های گروه A یورو 2024 امروز به مصاف مجارستان رفت و با نتیجه 3-1 برنده شد.

پس از این بازی، گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در کنفرانس خبری شرکت کرد.

ژاکا در نشست خبری گفت: "ما رقابت شدیدی در درون تیم داریم. امبولو وارد زمین شد و به ما ثبات داد و سپس گل بی نظیری به ثمر رساند. ما بازی آلمان را تماشا کردیم و از عملکرد اسکاتلند شگفت زده شدیم. ما به اولین هدف خود یعنی سه امتیاز دست یافتیم و اکنون باید برای چهارشنبه آماده شویم."

تحلیل بازی؟

این احساس را دارم که دوره‌های مربیگری به من این امکان را داده که به بازی نگاه متفاوتی داشته باشم و یک قدم جلوتر از حریفانم باشم. برای من مهم این است که با روحیه باشم و در زمین به تیم کمک کنم.

حمایت هواداران؟

ما دیدیم که امروز چند هوادار سوئیسی در ورزشگاه حضور داشتند و جو فوق العاده بود. در دور مقدماتی عالی نبودیم ولی حتی زمانی که سختی می‌کشیدیم، با هم مبارزه می‌کردیم و به عنوان یک تیم، قوی بودیم.

بازی با اسکاتلند؟

ما از کیفیت اسکاتلند باخبر هستیم. بازیکنان بزرگی دارند که برای تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. اما می‌دانیم که اولین بازی همیشه ویژه است، به خصوص برای آلمان در مونیخ. با این حال، ما کیفیت اسکاتلند را می‌شناسیم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

ژاکا: از وقتی مربی شدم از همه یک قدم جلوترم! 2