یک‌شنبه 6 آبان 1403

ژوائو فلیکس از بارسا تکان نخواهد خورد / بیایید مذاکره کنیم: بارسا این ستاره را دائمی می‌خواهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژوائو فلیکس از بارسا تکان نخواهد خورد / بیایید مذاکره کنیم: بارسا این ستاره را دائمی می‌خواهد

روزنامه اسپورت می‌گوید بارسلونا تصمیم نهایی خود را درباره سرنوشت ژوائو فلیکس بعد از پایان دوران حضور قرضی او در این تیم گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس که تابستان گذشته به صورت قرضی به بارسلونا پیوسته به ستاره‌ای محبوب در این تیم تبدیل شده است. از اولین روزهای حضور ژوائو در تیم ژاوی گمانه‌زنی‌های زیادی درباره دائمی شدن یا نشدن او در بارسا وجود داشت.

روزنامه اسپورت امروز مدعی شد از منابع خود دریافته که مدیران بارسلونا تصمیم نهایی خود را درباره آینده این ستاره پرتغالی گرفته‌اند. در این گزارش ادعا شد که مدیران بارسلونا در ماه ژانویه به صورت رسمی با اتلتیکو مذاکره خواهند کرد تا موافقت این باشگاه برای دائمی شدن ژوائو فلیکس را جلب کنند.

این در حالی است که بعد از درخشش اولیه، ناکامی ژوائو فلیکس در گلزنی باعث شده در هفته‌های اخیر ژاوی در ترکیب اصلی تیمش فران تورس را به فلیکس ترجیح بدهد. اما مدیران بارسلونا اعتقاد دارند این شرایط موقتی است و فلیکس می‌تواند در آینده به یکی از ستاره‌های بزرگ بلوگرانا تبدیل شود.

فلیکس از زمانی که با بارسا پیوسته بارها از علاقه شدیدش به این تیم صحبت کرده و می‌گوید تمام تلاشش را خواهد کرد تا به هواداران و کادر فنی ثابت کند شایسته پوشیدن پیراهن بارسا است.

اسپورت می‌گوید هدف اصلی بارسا در مذاکرات ژانویه با اتلتیکو توافق روی مبلغی است که برای هر دو باشگاه معقول باشد. اما اگر این توافق حاصل نشود بارسلونا به پلن بی رو خواهد آورد که تمدید یک ساله قرارداد فلیکس خواهد بود.

ژوائو فلیکس از بارسا تکان نخواهد خورد / بیایید مذاکره کنیم: بارسا این ستاره را دائمی می‌خواهد 2