یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ژوائو فلیکس قانع شد که باید جمع کند و برود / اوج انزجار از یک ستاره: تمرین نیمه تمام ماند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژوائو فلیکس قانع شد که باید جمع کند و برود / اوج انزجار از یک ستاره: تمرین نیمه تمام ماند!

شدت توهین ها به ژوائو فلیکس به حدی بود که تمرین آخر بازی ذخیره‌های اتلتیکو را بهم ریخت.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید اولین دیدارش در فصل جدید لالیگا را با برتری 3-1 مقابل گرانادا پشت سر گذاشت. این تیم در شبی که ژوائو فلیکس را روی نیمکت داشت با درخشش ممفیس دیپای و آلوارو موراتا از سد مهمانش خود گذشت.

ژوائو فلیکس که جایی در تفکرات دیه‌گو سیمئونه ندارد و به نظر می رسد که به زودی از اتلتیکومادرید جدا شود دیدار مقابل گرانادا را در حالی 90 دقیقه از روی نیمکت تماشا کرد که ناسزاهای زیادی علیه او در ورزشگاه به گوش می رسید.

او اخیرا با گفتن این جمله که آرزوی بازی در بارسلونا را دارد، خشم هواداران اتلتیکو را برانگیخته بود. به همین خاطر بود که هواداران حاضر در ورزشگاه متروپولیتانو زمانی که عکس و نام ستاره پرتغالی روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بست با صدای بلند هو کشیدند.

هواداران اتلتیکو بعد از پایان بازی نیز بی‌خیال فلیکس نشدند. آنها در حالی که بازیکنان ذخیره بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی مشغول دویدن در زمین بودند با توهین های زننده خود بار دیگر به فلیکس حمله کرده و او را حرامزاده خواندند.

شدت این توهین ها به حدی بود که باعث نیمه کاره ماندن تمرین ذخیره های اتلتیکومادرید شد. به نظر می رسد جو دیشب ورزشگاه خانگی اتلتیکو اندک امید فلیکس برای ماندن و مبارزه را از بین برد و او به خوبی متوجه شد که در پایتخت اسپانیا جایگاهی برای او وجود ندارد.

فلیکس فصل گذشته در شرایطی که با دیه‌گو سیمئونه دچار اختلاف شده بود طی انتقالی قرضی در زمستان به چلسی پیوست. او در پایان فصل به اتلتیکو برگشت اما دوباره دنبال جایی برای رفتن بود. بعد از منتفی شدن انتقال به بارسلونا این بازیکن در تلاش است تا هر چه زودتر مقصدی جدید برای خود پیدا کند تا از این وضعیت کابوس‌وار فعلی خارج شود.

ژوائو فلیکس قانع شد که باید جمع کند و برود / اوج انزجار از یک ستاره: تمرین نیمه تمام ماند! 2