سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ژول کنده: پی‌اس‌جی فقط امباپه نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژول کنده: پی‌اس‌جی فقط امباپه نیست

ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسا، می‌گوید امباپه را خوب می‌شناسد ولی برای پیروزی بارسا مقابل پی‌اس‌جی تنها متوقف کردن او کافی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا شب در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در پاریس به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود.

ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، در نشست خبری این مسابقه با سوالهای متعددی درباره کیلیان امباپه مواجه شد. او گفت کیلیان را خوب می‌شناسد چر که در تیم ملی کشورش با او همبازی است. کنده ولی چند بار تکرار کرد که پی‌اس‌جی تنها به امباپه خلاصه نمی‌شود و بارسا روی کل تیم حریف تمرکز دارد و نه یک بازیکن.

بارسا خیلی وقت بود به یک‌چهارم نرسیده بود خیلی هیجان‌زده‌ایم و بی‌صبرانه منتظر شروع بازی هستیم. این اولین حضور من در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و باشگاه ما هم خیلی وقت بود که به این مرحله نرسیده بود. تیم ما شرایط خوبی دارد. آماده‌ایم و منتظریم به میدان برویم.

مقابله با امباپه هنوز نمی‌دانیم چه کسی بازی می‌کند. امباپه بازیکن متفاوتی است که من او را خوب می‌شناسم چون در یک تیم ملی بازی می‌کنیم. حضور او تفاوت ایجاد می‌کنیم و ما سعی می‌کنیم جلویش را بگیریم. کل تیم این وظیفه را دارد. فراتر از یک بازیکن، دفاع یک وظیفه تیمی است.

پی‌اس‌جی، شانس قهرمانی است؟ این سوال برای ما مهم نیست. بیشتر برای شما مهم است. ما به تیم‌مان اعتماد زیادی داریم و مدتی است شرایط‌مان خوب است. بازی سختی خواهد بود و بعد از این بازی می‌توانیم بگوییم که آیا خودمان شانس قهرمانی هستیم یا نه.

کورباسی او نشان داد با وجود جوانی چه بازیکن خوبی است. کوبارسی الگوی همه جوانهای لاماسیا است مثل لامینه و فرمین. آنها مزیتهای ما هستند. آنها بدون اینکه احساس تحت فشار بودن داشته باشند بازی می‌کنند و آماده‌اند.

پاری سن ژرمن به خاطر قهرمانی در چمپیونزلیگ تحت فشار است؟ این سوال را نباید از من بپرسید. در این باره صحبت نمی‌کنم.

امباپه و دمبله آنها همه بازیکنان خوبی هستند. این دو نفر که اسم بردید بسیار باکیفیت هستند ولی متفاوت.

خیلی از بازیکنهای حریف را به خاطر فرانسوی بودن می‌شناسی بله درست است. با خیلی از آنها در تیم ملی هم‌بازی هستم ولی الان به وظیفه‌ام به عنوان بازیکن بارسا فکر می‌کنم.

نقش امباپه در شانس پیروزی پی‌اس‌جی؟ امباپه بازیکنی است که همه می‌شناسند. ما سخت تلاش کرده و برای بازی آماده‌ایم ولی باز هم تکرار می‌کنم ما به حریف‌مان به عنوان یک تیم فکر می‌کنیم نه یک بازیکن. امباپه در زمین تفاوت ایجاد می کند ولی تنها بازیکن حریف نیست. برای پیروز شدن تنها متوقف کردن امباپه کافی نیست.

ژول کنده: پی‌اس‌جی فقط امباپه نیست 2