یک‌شنبه 1 مهر 1403

کابوس سیتی واقعی شد: مصدومیت رودری (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کابوس سیتی واقعی شد: مصدومیت رودری (عکس)

رودری در دقایق اولیه دیدار منچسترسیتی با آرسنال مصدوم شد تا سیتی و تیم ملی اسپانیا را نگران کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی دیدار بزرگ امشب مقابل آرسنال را طوفانی آغاز کرده بود، توسط ارلینگ هالند به گل رسیده و یک بار هم تیر دروازه توپچی‌ها را لرزانده بود ولی در دقیقه 16 اتفاقی افتاد که نفس را در سینه سیتیزن‌ها حبس کرد.

سیتی صاحب ضربه کرنر شد و ساوینیو و گوندوگان بر اساس یک حرکت تمرین شده کرنر کوتاه را شروع کردند اما ناگهان همه نگاه‌ها به محوطه جریمه دوخته شد چرا که رودری روی زمین افتاده بود. ستاره اسپانیایی فریاد می‌زد و مشخص بود که درد شدیدی را تحمل می‌کند.

چند بازیکن سیتی دور رودری جمع شده بودند و با نگرانی فریادهای او را تماشا می‌کردند. اشاره آنها به نیمکت و درخواست ورود تیم پزشکی نشان می‌داد که مصدومیت رودری جزئی نیست.

در تصاویر آهسته به نظر می‌رسید که توماس پارتی از پشت با زانوی رودری ضربه زده و باعث سرنگونی او شده است ولی وی‌ای‌آر در بررسی صحنه اعلام کرد که خطایی انجام نشده و نیازی به اعلام پنالتی به سود منچسترسیتی نیست.

درحالیکه رودری بلند شده و لنگ لنگان به سمت کنار زمین می‌رفت پپ گواردیولا با نگرانی از او و از تیم پزشکی می‌پرسید که آیا نیازی به تعویض وجود دارد یا نه. یکی از اعضای کادر فنی با سر تکان دادن و نگاهی تلخ به پپ یادآور شد که تعویض باید انجام شود. منچسترسیتی ماتئو کواچیچ را به جای رودری راهی زمین کرد.

باید دید مصدومیت ستاره اسپانیایی چقدر جدی است و او چه مدت نمی‌تواند برای تیم پپ بازی کند. این می‌تواند یکی از مهمترین نگرانی‌های پپ در ساعت‌های آینده باشد.

کابوس سیتی واقعی شد: مصدومیت رودری (عکس) 2
کابوس سیتی واقعی شد: مصدومیت رودری (عکس) 3