سه‌شنبه 3 مهر 1403

کابوس لوکاکو: اختلاف با اینتر، جام جهانی هم در خطر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کابوس لوکاکو: اختلاف با اینتر، جام جهانی هم در خطر!

علاوه بر مشکل مصدومیت، در روزهای اخیر رابطه اینتر و روملو لوکاکو نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اینتر به تدریج در حال فراموش کردن نام روملو لوکاکو، مهاجم قرضی چلسی هستند و به نظر رابطه او و باشگاه به اندازه قبل دیگر خوب نیست. ارائه بهترین نمایش فصل مقابل بارسلونا در جهنم نوکمپ، نشان داد که اینتر چگونه بر مشکل ذهنی غیبت یکی از بهترین مهاجمان تاریخ خود غلبه کرده است. مشکل مصدومیت روملو لوکاکو بسیار جدی تر از حد انتظار است و حتی ممکن است حضور این ستاره بلژیکی در جام جهانی قطر نیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

اما جدا از بحث مصدومیت و غیرمنتظره این بازیکن، مشکلات دیگری نیز بین روملو لوکاکو و اینتر در حال رخ دادن است. اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد لوکاکو تصمیم گرفت در ابتدای سپتامبر به بلژیک بازگردد تا بتواند آنجا روند درمانش را در کشور خود ادامه دهد. این تصمیم لوکاکو اجازه نداد باشگاه به طور مداوم پیشرفت او را زیر نظر داشته باشد و از آن زمان به نظر می رسد شرایط بدنی ستاره 29 ساله نراتزوری بدتر از قبل شده است.

به عنوان مثال قرارداد ادین ژکو در ماه ژوئن به پایان می رسد و گرچه او هفت سال از لوکاکو بزرگتر است، اما به نظر در شرایط بدنی بسیار بهتری نسبت به ستاره سابق چلسی قرار داشته و مقابل دروازه مهاجمی فرصت طلب‌تر است. اگر اینتر مجبور به انتخاب امروز می شد، بدون شک با صدور مجوز بازگشت لوکاکو به لندن، روی آینده ژکو برنامه ریزی می کرد. لوکاکو تاکنون 10 بازی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده و هر هفته در بدنه تیم، جایگاه او بیشتر در معرض خطر است.

کابوس لوکاکو: اختلاف با اینتر، جام جهانی هم در خطر! 2