سه‌شنبه 10 مهر 1403

کادوی استقلال به برشم: کلین‌شیت پس از مدت‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کادوی استقلال به برشم: کلین‌شیت پس از مدت‌ها

مشعل برشم پس از مدت ها موفق شد در بازی با استقلال کلین شیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال به خوبی با نام مشعل برشم آشنا هستند. گلری که در سال 2018 و در سن بیست سالگی در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر آبی پوشان قرار گرفت ولی در جدال با شاگردان وینفرد شفر مرتکب اشتباه بزرگی شد.

گلری که در آن مقطع از تجربه بالایی برخوردار نبود، تحت تأثیر جو وحشتناک استادیوم آزادی و حضور 70 تا 80 هزار تماشاگر قرار گرفت و نتوانست پاس رو به عقب بوعلام خوخی را به خوبی کنترل کند و توپ از زیر پای او وارد دروازه شد تا استقلال خیلی زود از حریف پیش بیفتد.

با این حال، مشعل برشم در ادامه به گلر اصلی تیم ملی قطر تبدیل شد و سالهاست که در دروازه السد حضور دارد و 41 مرتبه نیز برای تیم ملی قطر به میدان رفته و سال قبل هم با کشورش به قهرمانی جام ملت های آسیا دست یافت.

با این حال، مشعل برشم فصل کنونی را به خوبی آغاز نکرده بود و تا قبل از دیدار با استقلال، در هشت بازی برای السد و تیم ملی کشورش، تنها در یک مسابقه موفق به ثبت کلین شیت شده بود و شانزده مرتبه نیز دروازه خود را باز شده دید.

این یعنی مشعل برشم به طور میانگین در هر دیداری که امسال به میدان رفته بود، حداقل 2 مرتبه دروازه خود را باز شده دید. با این حال، بازیکنان استقلال در باز کردن دروازه این دروازه بان عاجز بودند و موفق به گلزنی نشدند.

از آخرین کلین شیت مشعل برشم برابر العربی، 38 روز و پنج بازی گذشته بود تا اینکه او توانست برای دومین بار و طی 9 مسابقه، دروازه اش را بسته نگه دارد. به طور کلی، السد امسال در هشت بازی به میدان رفته (مشعل برشم در جریان شکست برابر ام الصلال نیمکت نشین بود) و موفق به 2 کلین شده که یکی از آنها برابر استقلال بود.

کادوی استقلال به برشم: کلین‌شیت پس از مدت‌ها 2
کادوی استقلال به برشم: کلین‌شیت پس از مدت‌ها 3