چهارشنبه 18 مهر 1403

کارت برونو فرناندز چطور پس گرفته شد / کارشناسی داوری در تلویزیون کارت قرمز را لغو کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارت برونو فرناندز چطور پس گرفته شد / کارشناسی داوری در تلویزیون کارت قرمز را لغو کرد!

منچستریونایتد برای لغو کارت قرمز برونو فرناندس از ابزاری ویژه استفاده کرد: ویدیوی کارشناسی داوری شبکه اسکای.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس، کاپیتان منچستریونایتد در جریان شکست 3-0 این تیم مقابل تاتنهام برای اولین بار در دوران فوتبالش اخراج شد.

البته این ظاهرا نقطه شروعی بود تا برونو اخراج نشدن‌های قبلی‌اش را جبران کند چرا که او بلافاصله در بازی بعدی مقابل پروتو در لیگ قهرمانان هم اخراج شد تا در دو بازی پیاپی اولین و دومین اخراج شدن‌های خود را تجربه کند.

اخراج برونو در لیگ قهرمانان تاثیری روی حضور او در بازی بعدی یونایتد در لیگ برتر نداشت. شیاطین سرخ می‌خواستند هر طور شده کاپیتان شان را برای بازی بعدی در لیگ برتر در اختیار داشته باشند و علیه تصمیم داور در بازی تاتنهام تقاضای فرجام ارسال کردند. تقاضایی که در نهایت از طرف اتحادیه پذیرفته شده و کارت قرمز برونو لغو شد.

بعد از پخش زنده مسابقه در شبکه اسکای درموت گالاگر، داور بازنشسته انگلیسی و سو اسمیت و دین اشتون که فوتبالیستهای بازنشسته هستند مشغول کارشناسی داوری صحنه اخراج برونو شدند. هر سه نفر متفق‌القول بودند که تصمیم داور نادرست بوده است.

امروز روزنامه دیلی‌میل فاش کرد که منچستریونایتد در فرجام‌خواهی خود کلیپ کارشناسی داوری شبکه اسکای را ضمیمه کرده و این کلیپ در تصمیم اتحادیه نقش مهمی داشته است. در جریان کارشناسی داوری شبکه اسکای، درموت گالاگر که سابقه قضاوت در لیگ برتر را دارد با استدلال قوی صحنه را بررسی کرد و اتحادیه فوتبال استدلال او علیه تصمیم داور را درست تشخیص داد.

کارت برونو فرناندز چطور پس گرفته شد / کارشناسی داوری در تلویزیون کارت قرمز را لغو کرد! 2
کارت برونو فرناندز چطور پس گرفته شد / کارشناسی داوری در تلویزیون کارت قرمز را لغو کرد! 3