چهارشنبه 13 تیر 1403

کارت زرد تلخ برای فرانسه: ستاره یووه محروم شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارت زرد تلخ برای فرانسه: ستاره یووه محروم شد

آدریان رابیو با کارت زردی که در بازی امشب مقابل بلژیک دریافت کرد دیدار بعدی فرانسه در یک‌چهارم نهایی یورو را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی فرانسه و بلژیک در یک‌هشتم نهایی یورو 2024 برای فرانسوی‌ها پایان خوشی داشت و در دقیقه 85 شوت کولو موآنی با برخورد به پای یان فرتونگن تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا فرانسه یک بار دیگر با گل به خودی حریفان موفق بشود.

بازی دو تیم به خصوص در دقایق اولیه پربرخورد بود و گلن نایبرگ سوئدی، داور مسابقه، برای اینکه به بازیکنان هر دو تیم یادآور شود اجازه نمی‌دهد کنترل بازی را از دستش خارج کنند در دادن کارت زرد امساک نمی‌کرد.

در نهایت بازی با شش کارت زرد به پایان رسید که سهم هر تیم سه کارت زرد بود. اما یکی از این اخطارها برای فرانسه گران تمام شد چرا که آدریان رابیو با دریافت دومین کارت زرد خود بازی بعدی فرانسه در یک چهارم را از دست داد.

در بازی امشب به ترتیب اورلین شوامنی، آنتوان گریزمان و آدریان رابیو برای فرانسه و یان فرتونگن، دومنیکو تدسکو سرمربی و اورل مانگالا از بلژیک کارت گرفتند. شوامنی و گریزمان اولین کارتهای خود در این تورنمنت را دریافت کردند ولی این دومین اخطار رابیو بود.

رابیو که در بازی اول فرانسه مقابل اتریش و هلند کارت نگرفته بود در بازی سوم مرحله گروهی مقابل لهستان کارت زرد گرفت تا امروز دو کارته شده و بازی بعدی فرانسه را از دست بدهد. فرانسه در مرحله بعد به مصاف برنده پرتغال و اسلوونی می‌رود.

کارت زرد تلخ برای فرانسه: ستاره یووه محروم شد 2
کارت زرد تلخ برای فرانسه: ستاره یووه محروم شد 3