یک‌شنبه 15 مهر 1403

کارواخال توپ طلا بگیرد، با امباپه همبازی شوم / نیکو ویلیامز به جای بارسا به رئال سیگنال داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارواخال توپ طلا بگیرد، با امباپه همبازی شوم / نیکو ویلیامز به جای بارسا به رئال سیگنال داد!

نیکو ویلیامز در مصاحبه امروز خود با آ اس صحبتهایی کرد که سیگنال به رئال مادرید تفسیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز، وینگر اتلتیک بیلبائو، یکی از ستاره‌های اصلی اسپانیا در یورو 2024 بوده است. فصل درخشان او در سن‌مامس که با فتح جام حذفی به پایان رسید باعث شد نیکو به عنوان یک ستاره مهم به تیم ملی دعوت شود و در آلمان همه نگاه‌ها را به خود خیره کند.

درخشش این وینگر 21ساله در یورو توجه بسیاری از تیمهای بزرگ را به او جلب کرده و به نظر می‌رسد بارسا بیشتر از سایرین به جذب او علاقه دارد.

نیکو ویلیامز امروز از کمپ تیم ملی اسپانیا در مصاحبه‌ای با روزنامه آ اس شرکت کرد و یک جمله او باعث شد شایعات عجیبی درباره‌اش مطرح شود. رسانه‌های طرفدار رئال مادرید و هواداران این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی مدعی هستند نیکو ویلیامز به رئال سیگنال داده است.

در این مصاحبه که بخشی از آن توسط آ اس به صورت ویدیویی منتشر شده وقتی از نیکو ویلیامز پرسیده می‌شود که در آینده دوست داری با کدام ستاره این یورو همبازی بشوی او گفت:" کیلیان امباپه".

در سوال بعدی که نیکو ویلیامز باید به آن کوتاه پاسخ می‌داد از او پرسیده شد که کدام بازیکن اسپانیایی را لایق توپ طلا می‌دانی، در جواب گفت: دنی کارواخال.

اشاره‌های عجیب نیکو به ستاره‌های فعلی و سابق رئال ادامه داشت و وقتی از او پرسیدند که دوست داری با کدام ستاره فوتبال، یک ویدیوی تیک‌تاک ضبط کنی، گفت: کریستیانو رونالدو.

سه اشاره به ستاره‌های رئال مادرید در این مصاحبه بدون شک باعث ناراحتی هواداران بارسا از نیکو ویلیامز خواهد شد.

کارواخال توپ طلا بگیرد، با امباپه همبازی شوم / نیکو ویلیامز به جای بارسا به رئال سیگنال داد! 2
کارواخال توپ طلا بگیرد، با امباپه همبازی شوم / نیکو ویلیامز به جای بارسا به رئال سیگنال داد! 3