جمعه 1 تیر 1403

کارواخال: خواستم لباسم را نگه دارم اما مودریچ نگذاشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارواخال: خواستم لباسم را نگه دارم اما مودریچ نگذاشت!

دنی کارواخال می‌گوید تیم ملی اسپانیا می‌تواند با درخشش لامینه یامال کارهای بزرگی در یورو 2024 انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی پرگل تیم ملی اسپانیا برابر کرواسی در اولین بازی گروه B مسابقات یورو 2024، دنی کارواخال در صحبت‌های پس از بازی‌اش لامینه یامال را تحسین کرد.

این دو بازیکن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. یامال بارها خط دفاع کروات‌ها، به‌خصوص یوشکو گواردیول را آزار داد و توانست یک پاس گل به نام خود ثبت کند‌. پاسی که با ضربه دنی کارواخال تبدیل به گل شد.

پس از بازی یامال در مصاحبه‌اش کارواخال را «شگفت‌انگیز» خواند و از مدافع کنار رئالی تعریف کرد. کارواخال هم در صحبت‌هایش یامال را بازیکنی «ارزشمند» خواند و از او تمجید کرد.

او گفت:«لامینه بسیار خوب بود و عالی بازی کرد. او در چندین موقعیت از گواردیول عبور کرد و موقعیت‌های خوبی ساخت. با این روند ما در یورو به همراه او و بازیکنان دیگر کارهای بزرگی انجام می‌دهیم. او فوق‌العاده ارزشمند است. به‌صورت کلی دو وینگر ما بسیار خوب بودند. ما بسیار خوشحالیم چون بازی خوبی انجام دادیم که ما را تقریباً به مرحله یک هشتم نهایی می‌برد.»

او در ادامه در مورد دادن پیراهنش به لوکا مودریچ در پایان بازی گفت:«می‌خواستم لباسم را نگه دارم چون با آن اولین گلم در تیم ملی را زدم اما لوکا خواست لباس‌هایمان را با هم عوض کنیم و من هم قبول کردم.»

کارواخال: خواستم لباسم را نگه دارم اما مودریچ نگذاشت! 2