یک‌شنبه 10 تیر 1403

کارواخال: من بهترین مدافع راست جهان هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارواخال: من بهترین مدافع راست جهان هستم

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، خودش را بهترین مدافع راست جهان می‌بیند.

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال یکی از بهترین فصل‌های دوران حرفه‌ای خود را در رئال مادرید سپری کرد و به همراه این تیم قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ را جشن گرفت.

این مدافع باتجربه اکنون همراه اسپانیا در رقابت‌های یورو 2024 حضور دارد و پس از صعود از مرحله گروهی، در دور یک هشتم نهایی باید مقابل گرجستان برود.

کارواخال امیدوار است که تیم ملی کشورش به فینال برلین برسد و در این رقابت‌ها هم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دنی کارواخال در گفتگو با کادنا سِر درباره فصلی که با رئال مادرید سپری کرد، گفت:"فکر می‌کنم بدون هیچ شکی این بهترین فصل من از نظر تداوم، سهم و سطح بود. آیا من بهترین مدافع راست جهان هستم؟ با ارزیابی این موضوع در سال گذشته، من هم اینطور فکر می‌کنم. همیشه به خودم اعتماد دارم اما بالاخره آمار وجود دارد. سال خوبی بود، قهرمانی در چمپیونزلیگ، حتی گلزنی در فینال، همینطور قهرمانی لیگ و حالا می‌خواهم اسپانیا را تا جایی که ممکن است در جام ملت‌های اروپا پیش ببرم."

خودبینی؟

آیا من مغرورم که می‌گویم بهترین دفاع راست جهان هستم؟ اگر من این را باور نکنم، چه کسی به جای من این کار را خواهد کرد؟ من اینطور فکر می‌کنم.

کارواخال و توپ طلا؟

من واقعاً از صحبت‌های ناچو در مورد دریافت توپ طلا قدردانی می‌کنم، اما حتی چنین چیزی به ذهن من هم نرسیده است. در پایان، چیزی که می‌خواهم این است که اسپانیا را به فینال برلین ببرم و امیدوارم در آن قهرمان شوم. هدف شخصی مهم خودم این است که در مراسم گالا حضور داشته باشم، حضور برای یازدهمین سال جالب خواهد بود چون من سال‌هاست که کار کرده‌ام.

زندگی بعد از رئال مادرید؟

نمی‌دانم، هر تصمیمی بسیار سخت است، می‌دانم که ناچو می‌خواهد تجربه جدیدی را داشته باشد و در اروپا نیست تا با رئال مادرید روبه‌رو نشود. روزی که باید باشگاه را ترک کنم، ارزیابی خواهم کرد که در کجا هستم و چند سال دارم. اما من بعد از مادرید به هیچ باشگاه اروپایی نمی‌روم، این را حداقل تضمین می‌کنم.

کارواخال: من بهترین مدافع راست جهان هستم 2