شنبه 29 اردیبهشت 1403

کاری می کنم آنها حرف هایشان را پس بگیرند / پیام بی‌رحمانه ستاره فرانسوی به منتقدانش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاری می کنم آنها حرف هایشان را پس بگیرند / پیام بی‌رحمانه ستاره فرانسوی به منتقدانش

پل پوگبا قول داده که کاری کند تا منتقدانش همه حرفا های خود را علیه او پس بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا بعد از ترک منچستریونایتد بازگشت موفقی به یوونتوس نداشت و به دلیل مصدومیت تنها 10 بار در فصل گذشته سری A به میدان رفت. او که اوایل ماه جاری از کمردرد رنج می برد امیدوار است تا دوباره به روزهایی برگردد که درخشش و عملکرد خوبش منتقدان را به این نتیجه برساند که در موردش اشتباه می کردند.

او در گفت و گو با الجزیره گفت: "می خواهم کاری کنم که آنها حرف هایشان را پس بگیرند. می خواهم ثابت کنم که افت نکرده ام و ضعیف نیستم. آنها می توانند در مورد من بد بگویند ولی من هرگز تسلیم نخواهم شد."

ستاره فرانسوی یوونتوس با تاکید به ماهیت بی رحمانه فوتبال گفت: "فوتبال در عین زیبایی بی رحمانه است. مردم خیلی راحت می توانند شما را کنار گذاشته و فراموش‌تان کنند. بعد از یک کار بزرگ شاید روز بعد هیچ اهمیتی برایشان نداشته باشید!"

پوگبا طی انتقالی 116.4 میلیون دلاری که او را به گرانترین بازیکن آن دوره تبدیل کرده بود از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد اما نتوانست به اندازه پولی که برایش صرف شده بود در اولدترافورد بدرخشد. قهرمان جام جهانی 2018 در بازگشت به یوونتوس امیدوار است تا دوباره اوج بگیرد؛ فصل گذشته مصدومیت این اجازه را به پوگبا نداد ولی او امسال مصمم به انجام این کار است.

کاری می کنم آنها حرف هایشان را پس بگیرند / پیام بی‌رحمانه ستاره فرانسوی به منتقدانش 2