سه‌شنبه 3 مهر 1403

کاسانو: نمایش یوونتوس مقابل ورونا چندش آور بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاسانو: نمایش یوونتوس مقابل ورونا چندش آور بود

ستاره سابق بیانکونری با وجود برد یوونتوس مقابل حریفش، از نحوه بازی تورینی ها شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش ورزش سه، آنتونیو کاسانو بازیکن سابق باشگاه یوونتوس که این روزها انتقادات صریحی را نسبت به آلگری وارد می کند، مجددا از فرصت استفاده کرده و عملکرد و نحوه بازی یوونتوس مقابل هلاس ورونا را چندش آور توصیف کرده است.

هلاس ورونا با کسب فقط 5 امتیاز در قعر جدول سری آ دارد و با وجود باخت 1 بر صفر مقابل یوونتوس، مشکلات زیادی را در طول بازی برای مدافعانِ بانوی پیر ایجاد کرده بود.

از همین رو آنتونیو کاسانو از عملکرد تیم الگری راضی نیست و از اینکه با وجود چنین نمایشی باز هم مربی راضی است انتقاد کرد و گفت:

" انزجار ادامه دارد! یوونتوس چندش آور بود. پیروزی در ورونا بدون زدن 1 شوت در چارچوب، یک رسوایی زشت بود و مربی آنها خوشحال است. نمی توانم تصور کنم یوونتوس مقابل تیم قعر جدولی نتواند حتی 1 شوت در چارچوب بزند. "

قبل از شروع جام جهانی، شاگردان آلگری می بایست در مقابل شاگردان ساری قرار بگیرند و سپس ملی پوشانِ این تیم راهی تیم های ملی خود می شوند.

اما پس از جام جهانی، دست آقای آلگری برای ترکیب اولیه خود باز تر خواهد بود و همچنین برگزاری تورنومنت جام جهانی از این نظر که بازیکنانی نظیر پوگبا و فدریکو کیه زا می توانند خود را به مرز آمادگی برسانند، برای بیانکونری مثبت تلقی می شود.

کاسانو: نمایش یوونتوس مقابل ورونا چندش آور بود 2