پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

کاش او با برد می‌رفت / متاسفم که جشن امباپه را خراب کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاش او با برد می‌رفت / متاسفم که جشن امباپه را خراب کردیم

نوردی موکیله، مدافع پی اس جی، از اینکه نتوانستند در آخرین بازی کیلیان امباپه در پارک ئد پرنس به پیروزی برسند، ابراز تاسف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لوشامپیونه در فصل 24-2023 شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس با نتیجه 1-3 به میهمان خود تولوز باخت.

کیلیان امباپه، ستاره پاریسی‌ها، که آخرین بازی خود را برای پاری‌سن‌ژرمن در پارک دو پرنس انجام داد، در دقیقه 8 تیمش را پیش انداخت، اما تنها 5 دقیقه بعد تیس دالینگا گل تساوی را برای تولوز زد. گبوهو نیز در دقیقه 68 گل دوم تیم میهمان را به ثمر رساند و در نهایت فرانک ماگری در دقیقه 5+90 سومین گل تولوز را به تور دروازه PSG چسباند.

در پایان بازی موکیله از این شکست ابراز تاسف کرد: «کیلیان آخرین گل خود را در پارک دو پرنس زد و از این بابت خوشحالیم ولی افسوس که نتوانستیم برنده شویم تا او ورزشگاه را با پیروزی ترک کند. این بازی جشن او بود و دوست داشتیم سه امتیاز را بگیریم ولی نشد. کیلیان هفت سال عالی اینجا داشت و گلزنی هم کرد. حیف که پیروز نشدیم.»

موکیله ادامه داد: «کیلیان را عصبی و مضطرب ندیدم. او مثل همشه بازی کرد و همان بازیکن همیشگی بود. آخرین گلش را هم در پارک دو پرنس زد که اتفاقی عالی برایش بود. ما باید این شکست را زود فراموش کنیم.»

چرا باشگاه برای او جشن خداحافظی نگرفت؟ «این سوالی نیست که من باید جوابش را بدهم. باید از اشخاصی دیگر بپرسید. من فقط به سوالات در مورد فوتبال جواب می دهم.»

کاش او با برد می‌رفت / متاسفم که جشن امباپه را خراب کردیم 2
کاش او با برد می‌رفت / متاسفم که جشن امباپه را خراب کردیم 3
کاش او با برد می‌رفت / متاسفم که جشن امباپه را خراب کردیم 4