دوشنبه 18 تیر 1403

کالافیوری با 50 میلیون یورو در امیریتس / قطعی: ستاره اول ایتالیا در یورو آرسنالی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کالافیوری با 50 میلیون یورو در امیریتس / قطعی: ستاره اول ایتالیا در یورو آرسنالی شد

آرسنال با ریکاردو کالافیوری به توافق رسید و ستاره ایتالیایی به زودی با قرارداد 50 میلیون یورویی به باشگاه انگلیسی ملحق می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دیروز مشخص شد دو باشگاه آرسنال و چلسی برای به خدمت گرفتن ریکاردو کالافیوری به شدت در حال رقابت هستند دقایقی پیش منابع خبری اعلام کردند آرسنال موفق شده با این ستاره ایتالیایی به توافق قطعی برسد و او با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به توپچی‌ها خواهد پیوست.

این مدافع 22ساله با درخشش در یورو 2024 مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفت و با اینکه تیم ملی کشورش در مرحله یک‌هشتم حذف شد اما مشخص بود که باشگاه‌های بزرگ به زودی برای جذب کالافیوری اقدام خواهند کرد.

فابریتزیو رومانو اعلام کرد آرسنال با کالافیوری برای امضای قراردادی پنج ساله به توافق قطعی رسیده است. در حال حاضر مذاکرات برای قطعی کردن مبلغ قرارداد ادامه دارد. بولونیا برای واگذاری کالافیوری خواهان دریافت 50 میلیون یورو شده و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند با اینکه آرسنال سعی دارد با بولونیا چانه بزند ولی برای پرداخت این مبلغ مشکلی نخواهد داشت.

کالافیوری تنها یک فصل برای بولونیا بازی کرده است. او تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو از بازل سوئیس به بولونیا پیوست. بندی در قراداد بولونیا و بازل باعث شده که در صورت فروش او به آرسنال نیمی از مبلغ قرارداد به بازل پرداخت شود. به همین خاطر است که بولونیا حاضر نیست از مبلغ درخواستی‌اش کوتاه بیاید.

کالافیوری با 50 میلیون یورو در امیریتس / قطعی: ستاره اول ایتالیا در یورو آرسنالی شد 2