شنبه 29 اردیبهشت 1403

کامبک اتلتیکو مادرید مقابل یاران جهانبخش / پیروزی شاختار در بلژیک

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کامبک اتلتیکو مادرید مقابل یاران جهانبخش / پیروزی شاختار در بلژیک

تیم اتلتیکو مادرید مقابل فاینورد به پیروزی رسید و شاختاردونتسک هم در بلژیک حریفش را شکست داد.

دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 20 و30 دقیقه امشب با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در بازی مهم‌تر، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان فاینورد بود و در نهایت موفق به کسب برتری 3 بر 2 شد.

فاینورد در این دیدار ابتدا با گل به خودی دقیقه 7 ماریو هرموسو در نتیجه پیش افتاد، اما پنج دقیقه بعد آلوارو موراتا نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه دیوید هانکو موفق شد در دقیقه 34 بار دیگر نماینده هلند را پیش بیندازد، اما اتلتیکو در دقیقه 3+45 توسط آنتوان گریزمان به گل تساوی رسید تا بازنده به رختکن نرود.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه نیمه دوم را هم خوب آغاز کردند و خیلی سریع به گل سوم خود را رسیدند و موراتا در دقیقه 47 گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند و روخی‌بلانکو در نهایت با حفظ برتری‌اش اولین بردش در فصل جاری لیگ قهرمانان را کسب کرد و صدر جدول رده‌بندی گروه E را از آن خود کرد.

علیرضا جهانبخش که در بازی قبل مقابل سلتیک موفق به گلزنی برای فاینورد شده بود، در این دیدار در دقیقه 78 به جای رامیز زروکی وارد زمین شد، اما نتوانست به هم‌تیمی‌های خود برای فرار از این شکست خارج از خانه کمک کند.

اتلتیکو که در بازی اول مقابل لاتزیو مساوی کرده بود، با این برد 4 امتیازی شد و فاینورد 3 امتیازی باقی ماند.

در دیگر مسابقه تیم رویال آنتورپ بلژیک در گروه H مقابل شاختاردونتسک اوکراین با نتیجه سه بر دو شکست خورد. بارسلونا و پورتو دیگر تیم‌های این گروه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش