چهارشنبه 11 مهر 1403

کامبک تیم ازبک بدون ملی‌پوشان ایران؛/ شکست عجیب شباب با خروج عزت، غیبت سردار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کامبک تیم ازبک بدون ملی‌پوشان ایران؛/ شکست عجیب شباب با خروج عزت، غیبت سردار!

شباب الاهلی پس از تعویض هافبک ایرانی‌اش نتوانست برتری خود را مقابل نسف قارشی حفظ کند و مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی را برای دومین بازی آسیایی در ترکیب و خط میانی داشت و سردار آزمون را در فهرست نفراتش نمی‌دید، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی ازبکستان به مصاف تیم نسف قارشی رفت.

شباب الاهلی امارات که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با گلزنی سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون به پیروزی سه بر یک مقابل الحسین اردن رسیده بود، به نظر می‌رسید امشب کار نه چندان سختی برابر نسف قارشی ازبکستان داشته باشد که در حضور هافبک ایرانی خود توانست به برتری یک بر صفر در نیمه نخست دست پیدا کند.

در شرایطی که نسف قارشی سه تغییر همزمان در شروع نیمه دوم برای تغییر نتیجه داشت، سرمربی شباب الاهلی هم چنین کاری را در دقیقه 59 انجام داد و سعید عزت‌اللهی هم برای استراحت بیشتر در ادامه مسابقات لیگ برتر امارات بیرون کشید که این جابه‌جایی‌ها منجر به از دست رفتن سه امتیاز برای آنها شد.

سعید عزت با پرس هافبک نسف قارشی در این صحنه کاری کرد تا او مرتکب پاس اشتباه شود و با همین اتفاق، شباب الاهلی ضدحمله بزند و در نهایت به گل اول برسد.

شباب الاهلی که تا قبل از خروج سعید عزت‌اللهی از زمین با نتیجه یک بر صفر پیش بود، در دقایق 83 و 2+90 دو گل دریافت کرد و با نتیجه دو بر یک مقابل نسف قارشی ازبکستان شکست خورد.

یاران عزت‌اللهی و آزمون با این باخت غیرمنتظره 3 امتیازی ماندند تا نسف قارشی با 4 امتیاز، بالاتر از آنها در جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا بایستد.

کامبک تیم ازبک بدون ملی‌پوشان ایران؛/ شکست عجیب شباب با خروج عزت، غیبت سردار! 2
کامبک تیم ازبک بدون ملی‌پوشان ایران؛/ شکست عجیب شباب با خروج عزت، غیبت سردار! 3