شنبه 14 مهر 1403

کاملا به هواداران حق می‌دهم علیه ما شعار بدهند / نویدکیا: فردا یک تصمیم بزرگ می‌گیریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاملا به هواداران حق می‌دهم علیه ما شعار بدهند / نویدکیا: فردا یک تصمیم بزرگ می‌گیریم

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره وضعیت این روزهای تیمش صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان پس از شکست تیمش مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری اظهار داشت: هم بازی قبلی و هم این بازی باورش برای ما سخت است که با این همه موقعیت و شرایطی که داشتیم، نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و متاسفانه بازی را از دست دادیم. 2 هفته‌ای که باور پذیر نبود که این همه موقعیت از دست دادیم. این بازی هم موقعیتی نداشتند و یک موقعیت البته روی یک ضد حمله در آخر بازی داشتند. فقط می‌توانم بگویم که شرمنده هواداران هستیم. مسئولیت شکست با من است و نمی‌خواهم اینجا بنشینم و بهانه بیاورم یا بازیکنانم را زیر سوال ببرم. وظیفه من است که از همه عذرخواهی کنم و هر موضوعی هم باشد من باید جوابگو باشم. شاید نتوانستم تیمم را آن طور که باید، آماده کنم. شاید به بلوغ تاکتیکی نرسیده‌ایم که من باید عذرخواهی کنم. هواداران ما هم شعار دادند و حق دارند. به آنها کاملا حق می‌دهم. فردا یک جلسه خیلی خوب داریم تا یک تصمیم بزرگ بگیریم تا تیم ضرر نکند و مسیرمان را خیلی بهتر ادامه دهیم.

ویدئو: 354929

او ادامه داد: به این دوره تیم ما، بحران نمی‌شود گفت. یک موقع است که شما پشت سر هم بد بازی می‌کنید، چون از نظر تاکتیکی بد هستند ولی تیمی که می‌تواند 4 تا موقعیت خوب ایجاد کند، نمی‌تواند در بحران باشد. باید این واقعیت را قبول کنیم که به امتیاز گرفتن نیاز داریم.

محرم نوید کیا همچنین در مورد مسئله برگزاری جلسه با مدیریت مس رفسنجان تاکید کرد: کاملا اعتراضشان منطقی است اما اگر من بخواهم اینجا از مشکلاتی که پیش آمده، صحبت کنم، فقط باشگاه را زیر سوال برده‌ام ولی اینجا همه وظایف بر عهده من است. این بازیکنان را من گرفتم و من هم بازیکنان زیادی می‌خواستم که بگیرم که با توجه به شرایط اینجا، نیامدند. شرایط اقتصادی ما طوری نبود که بازیکن مورد نظر خودمان را بگیریم و با این حال مسئولیت جذب این نفرات با من است. اگر قرار باشد درباره مشکلات حرف بزنم، فقط باشگاه را زیر سوال برده‌ام و چه در اینجا و در چه سپاهان آدمی نبودم که بهانه بیاورم و این‌ها غیر از این که شخصیت تیم را زیر سوال ببرد، هیچ چیز دیگری ندارد. باید با خود باشگاه صحبت کرد و جمع بندی کنیم. اگر شد که همکاری کنیم و اگر نشد هم توافق باشیم. من هم آدمی نیستم که چون قرارداد دارم، اگر ناراحتی پیش بیاید یا تیم نتیجه نگیرد، بخواهم بمانم. من حتی اگر با این باشگاه قرارداد 3 ساله داشته باشم و در بهترین شرایط باشگاه نخواهد با من کار کند، خداحافظی می‌کنم و می‌روم. من این اخلاق را ندارم که چون 2 سال دیگر قرارداد دارم، بگویم اول پولم را بدهید و بعد بروم. من آدمی نیستم که این پول را به سر سفره خانواده‌ام ببرم.

او ادامه داد: من حتی یک بحثی برایم جالب بود. بعد از بازی چادرملو بحث بوده که تیم را تشویق نکنید، چون فلانی اجازه نمی‌دهد تیم رفسنجان بیاید (تمرین مس رفسنجان). این بحث‌ها هیچ کمکی به تیممان نمی‌کند و جز اینکه تیم را وارد بحران کند، هیچ کمکی نمی‌کند. من شفاف گفتم که فردا جلسه می‌گذاریم تا در مورد اتفاقات یکی دو ماه گذشته صحبت کنیم. بارها گفتم که مسئولیت این تیم با من است و از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: یک نکته در باب سوال قبلی بگویم. این که این حرف‌ها زده می‌شود، اصلا چیز خوبی نیست. من اصلا درباره باشگاه حرف نمی‌زنم و شاید مشکلات زیادی بین ما باشد اما من حرف نمی‌زنم. انشالله وضعیتی را در تیم ایجاد کنیم که همه از تیم لذت ببرند.