جمعه 31 فروردین 1403

کاناوارو:/ اینتر، میلان و رم مدعی اصلی قهرمانی سری A هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاناوارو:/ اینتر، میلان و رم مدعی اصلی قهرمانی سری A هستند

فابیو کاناوارو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که رقابت اصلی برای قهرمانی این فصل لیگ ایتالیا بین سه تیم اینتر، میلان و رم است.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید سری A ایتالیا از امروز و با بازی دو تیم میلان و اودینزه برگزار خواهد شد و کاناوارو پیش‌بینی جذابی از فصل پیش‌رو ارائه کرده است. رقابت نزدیک میلان و اینتر در فصل گذشته تا هفته آخر ادامه داشت و به نظر می‌رسد که آنها با خریدهایی که در پنجره تابستانی انجام دادند قصد دارند این رقابت را در فصل جدید نیز ادامه دهند. کاناوارو در گفتگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت اظهار داشت:«از نظر من، اینتر و میلان مدعی اصلی هستند اما رم هم فاصله زیادی با آنها ندارد. فصل گذشته مهم است و سیمونه اینزاگی و استفانو پیولی برتری قابل توجهی نسبت به بقیه خواهند داشت.»

او درباره خریدهای تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی گفت:«بازگشت روملو لوکاکو بسیار مهم است اما من همیشه به بازگشت بازیکنان به باشگاه‌های سابق‌شان بدبین هستم. پائولو دیبالا بلافاصله رم را تحت تاثیر قرار داد و نیازی به صبحت درباره اهمیت حضور پل پوگبا و آنخل دی‌ماریا در یوونتوس نیست.» این ستاره سابق یوونتوس درباره شرایط این تیم برای فصل جدید اضافه کرد:«پیدا کردن جانشین و پر کردن جای خالی جورجو کیه‌لینی و دیبالا برای این تیم بسیار دشوار است. آنها در حال طی کردن دوره گذار هستند و باید از یک دوره به دوره دیگری بروند و این شرایط را پشت سر بگذارند.» کاناوارو همچنین با تمجید از ژوزه مورینیو ادامه داد:«مورینیو مردی باهوش و یک مربی فوق العاده است. او در اولین فصل قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد و قهرمانی همیشه بهترین راه برای شروع است. او قدرت فیزیکی و تجربه را به تیمش اضافه کرده است. بازیکنان آنها هم سطح اینتر و میلان هستند اما باید سطح بازیکنان ذخیره این تیم را هم ببینیم.»

کاناوارو:/ اینتر، میلان و رم مدعی اصلی قهرمانی سری A هستند 2