شنبه 31 شهریور 1403

کاناوارو خائن نبود، لوکاکو خائن است؟/ حمله مورینیو به اینتر: لوکاکو بازی می‌کند، شلوغ نکنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاناوارو خائن نبود، لوکاکو خائن است؟/ حمله مورینیو به اینتر: لوکاکو بازی می‌کند، شلوغ نکنید!

ژوزه مورینیو در آستانه بازی رم و اینتر گفت به ستاره جنجالی تیمش روملو لوکاکو در این مسابقه حتما بازی خواهد داد. او گفت به جنجال‌های هواداران نراتزوری اهمیت نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از آقای خاص انتظار می‌رفت او امروز به جنجالهای اخیر درباره روملو لوکاکو و هشدارها و تهدیدهای هواداران اینتر مبنی بر اینکه جوزپه مه‌آتزا را برای ستاره بلژیکی رم به جهنم تبدیل خواهند کرد، واکنشی تند نشان داد و گفت به تهدیدها گوش نمی‌دهد و لوکاکو را حتما به میدان می فرستد.

رم روز یکشنبه به خانه صدرنشین سری آ می‌رود تا با اینتر دیدار کند. این اولین بازگشت لوکاکو به سن‌سیرو بعد از تابستان جنجالی او است. هواداران اینتر امسال تابستان زمانی از دست لوکاکو خشمگین شدند که مشخص شد او به جای مذاکره برای دائمی کردن قراردادش با نراتزوری به صورت مخفیانه با دشمن سنتی اینتر، یوونتوس، مذاکره کرده است. از آن زمان بود که اینتری‌ها به ستاره بلژیکی خائن لقب دادند.

لوکاکو در نهایت راهی یوونتوس نشد و با کسب اجازه از چلسی برای دومین فصل پیاپی به صورت قرضی منتقل شد و پیراهن رم را به تن کرد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری امروزش پیش از دیدار رم در لیگ اروپا به موضوع دعوای لوکاکو و اینتر اشاره کرد و گفت:" لوکاکو حتما بازی خواهد کرد. بازی با اینتر بسیار سخت و مهم است و برای ما اهمیتی مضاعف دارد. ما نه دیبالا را داریم و نه پیگرینی؛ لوکاکو حتما بازی می‌کند. تحت هر شرایطی".

آقای خاص در ادامه به اینتر طعنه زد و گفت:" نمی‌دانستم لوکاکو در میلان اینقدر مهم است. او که برایشان کاری نکرده فقط اسکودتو را برده و دو جام گرفته. نیست 200 بازیکن در تاریخ اینتر سوپرجام برده‌اند پس لوکاکو اصلا به حساب نمی‌آید".

صحبتهای مورینیو که اینتر را خشمگین خواهد کرد ادامه داشت. او گفت:" نمی‌دانم اینکه لوکاکو از اینتر به رم برود تا به مربی سابقش کمک کند چرا اینقدر عجیب است درحالیکه قبلا فابیو کاناوارو از اینتر به یوونتوس رفت بدون اینکه مشکلی پیش بیاید. کریستین ویری هم همینطور. خیلی عجیب است که از آمدن لوکاکو به رم ناراحتند چون تا جایی که می‌دانم او بر خلاف کسانی که اسم بردم در قلب اینتری‌ها جایی نداشت".

کاناوارو خائن نبود، لوکاکو خائن است؟/ حمله مورینیو به اینتر: لوکاکو بازی می‌کند، شلوغ نکنید! 2
کاناوارو خائن نبود، لوکاکو خائن است؟/ حمله مورینیو به اینتر: لوکاکو بازی می‌کند، شلوغ نکنید! 3