چهارشنبه 11 مهر 1403

کانر گالاگر: / شاگرد سیمئونه بودن باعث افتخار است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کانر گالاگر: / شاگرد سیمئونه بودن باعث افتخار است!

کانر گالاگر، هافبک اتلتیکو مادرید حضور در روخی بلانکو و بازی زیر نظر دیه‌گو سیمئونه را افتخار بزرگی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا و اتلتیکو مادرید فردا شب در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. بنفیکا در بازی اول در صربستان از سد ستاره سرخ بلگراد گذشت و اتلتیکو مادرید نیز در خانه با نتیجه 2-1 از سد لایپزیش گذشت.

کانر گالاگر هافبک این روزها آماده اتلتیکو در کنفرانس خبری قبل از بازی به همراه دیه‌گو سیمئونه به کنفرانس خبری رفت و در خصوص بازی فردا گفت:" بنفیکا یکی از بهترین تیم های اروپا است. ما کاملا برای این دیدار سخت آماده ایم و چالش سخت و هیجان انگیزی را پیش رو داریم."

گالاگر سپس درمورد تساوی اتلتیکو در دربی مادرید اضافه کرد:" بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بنظرم بهتر از رئال مادرید بودیم و میتوانستیم حتی به سه امتیاز برسیم اما همین یک امتیاز نیز با توجه به اینکه در لحظات آخر به گل رسیدیم راضی کننده بود."

گالاگر در پاسخ به سوال درباره شگفت انگیز ترین خصوصیت دیه‌گو سیمئونه گفت:" او فوق‌العاده است. به من اعتماد کرد و این یکی از بزرگ ترین خوش شانسی های زندگی ام است. از اینکه در چنین تیم سطح بالایی و زیر نظر سیمئونه کار می‌کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم با عملکرد خوبم پاسخ اعتماد مربی را بدهم."

این بازیکن در آخر به خداحافظی آنتوان گریزمان از بازی های ملی واکنش نشان داد و گفت:" گریزمان یک بازیکن بسیار خوب در زمین و یک آدم بسیار متواضع در رختکن است. برای او بهترین ها را آرزو دارم چرا که شایسته آن است."

کانر گالاگر: / شاگرد سیمئونه بودن باعث افتخار است! 2